land-rover-disco-sport-04-1
Utrip mesta · mobilno

Pred današnjo premiero naslednika modela freelander, je Land Rover objavil prve fotografije in naznanil, da se bo ta po novem imenoval discovery sport. Na izbiro napredni motorji, z emisijami od 119 g dalje, različice z dvo- in štirikolesnim pogonom in obilo napredne tehnike. Konkurent audija Q5 in BMWja X3 bo v salone zapeljal v začetku 2015.

Discovery sport bo v modelni paleti tega angleškega eksperta za terenska vozila zamenjal ostarelega freelanderja, na voljo pa bo tudi različica s sedmimi sedeži.

Oblikovno se bo v dobršnji meri naslanjal na modela iz range rover palete, se pravi modela evoque in range roverja, kar pomeni veliko bolj oglate poteze in nastopaško podobo, oblikovno pa deluje kot neke vrste napihnjeni (beri: povečani) evoque.

Premiero za javnost bo discovery sport doživel čez mesec dni na salonu v Parizu, medtem ko se bo prodaja na določenih tržiščih pričela z začetkom prihodnjega leta, ni pa znano, ali to velja tudi za slovenski trg.

Ko bo prišel na tržišče bo pomenil konkurenco predvsem Audiju Q5 in BMWju X3, s katerima se bo lahko kosal tako glede opreme, kot tudi napredne tehnike, nenazadnje lahko podobno pričakujemo tudi pri ceni.

Motorno paleto bo sestavljala zadnja generacija Jaguar – Land Roverjevih motorjev, ki bodo v paleto prihajali postopoma, najbolj ekonomična dizelska različica pa bo v kombinaciji z dvokolesnim pogonom v ozračje v povprečju izpustila le 119 gramov emisij CO2 na km.

Potniška kabina bo, tako kot zunanjost, zmes prijemov pri že znanih modelih te znamke, nekaj bo tudi novih oblikovnih zadev in stikal, pri opremi pa bo na voljo večino danes znanih asistenčnih sistemov in zelo zmogljivi štirikolesni pogon, z številni režimi delovanja.

Odpri galerijo

image_09 Adria Mobil do najvišjega evropskega priznanja Pininfarina-Ferrari-Sergio-Window-Less-Concept-Supercar-02 Pininfarina sergio – šest primerkov v čast velikega ustanovitelja 35879701806805002 Ferrari 250 GTO – z 29 milijoni podrl rekord najdražjega na svetu IMG_1187 Test: Citroën C4 Grand Picasso – sodobna družinska arhitektura ·