Range Rover Evoque
Utrip mesta · mobilno

Najnovejši vrhunski britanski SUV Ranger Rover Evoque je naposled le z nami. Na prvi pogled deluje kot pomanjšana različica modela Range Rover Velar, v sebi pa skriva veliko več kot njegov večji brat.

Naj vas agresivna podoba najnovejšega SUV-ja Range Rover Evoque ne zavede, saj je skoraj popolnoma enako velik kot njegov predhodnik. Zahvaljujoč novi platformi ima novi Evoque več prostora za potnike, njegov prtljažni prostor pa se je povečal za 6 %. Ta zdaj meri 610 litrov, in če podremo sedeže, se poveča na 1430 litrov.

Tudi v notranjosti smo dobili podoben vtis, ki ga je v nas pustil že Range Rover Velar. Na to nas je spomnila postavitev osrednje konzole, ki pa jo je v tem primeru treba doplačati kot dodatno opremo. Poleg si lahko omislite še električno nastavljive sedeže v kar 16 smereh ter ionizator zraka v potniški kabini. Za notranjost bomo imeli na izbiro več različnih materialov, da si bomo lahko ustvarili pomirjujoče in sproščeno okolje v avtomobilu. Notranjost je še bolj zvočno izolirana, zmanjšale so se vibracije, pri gradnji avtomobila pa so uporabili okoli 33 kilogramov naravnih in recikliranih materialov za zmanjšanje vpliva na okolje.

Prvič v zgodovini je Land Rover predstavil blago hibridni motor, Ranger Rover Evoque pa bo prvi izmed Range Roverjev, ki bo delno elektrificiran. Pogon sestavljata 4-valjni motor in 48-voltni električni sistem s skupno 296 konjskimi močmi (221 kW). Sistem bo imel baterijo, v kateri se bo shranjevala energija, ki se običajno izgubi med zaviranjem in zmanjševanjem hitrosti. Pri hitrosti pod 17 km/h se bo motor na notranje zgorevanje ugasnil. Ponovno se bo prižgal pri pospeševanju in izpraznjeni bateriji. Motor bo povezan prek 9-stopenjskega samodejnega ZF-menjalnika, Evoque pa bo s tem motorjem tišji in bolj ekonomičen. Ob začetku prodaje bo na voljo tudi že poznani 4-valjni turbinski bencinski motor z 246 konjskimi močmi (183 kW).

Range Rover Evoque bo serijsko na voljo s štirikolesnim pogonom in prilagodljivim sistemom podvozja glede na izbiro voznih načinov in različno vozno podlago. V maski vozila in stranskih ogledali bodo na voljo kamere, s pomočjo katere bomo lahko spremljali tla pred avtomobilom in se pri terenski vožnji lažje izognili morebitnim oviram. Prevleče so z vodoodpornim premazom, ki bo odbijal vodo, blato in drugo umazanijo. Mi že komaj čakamo, da ga bomo lahko preizkusili še v živo in se prepričali o njegovem pedigreju.

Galerija slik: Land Rover Range Rover Evoque

Range Rover EvoqueOdpri galerijo

Lamborghini SC18 Lamborghini SC18: unikaten izdelek izpod rok oddelka Squadra Corse reTyre Urban Winter - Integrated zipeprs and self locking puller ReTyre: plašč za vaš plašč? angry-man-driving-a-car (1) Katerih je 5 najnevarnejših skladb za vožnjo z avtomobilom? (+ 5 najvarnejših) Toyota Corolla Sedan Toyota Corolla: naposled še limuzinska različica 12. generacije Corolle · · · · ·