fbpx

”Lep je dan” ali Rožnati oktober – svetovni mesec boja proti raku dojk

Rožnati oktober je svetovni mesec boja proti raku dojk- najpogostejšem raku pri ženskah pri nas in sploh najpogostejšem malignem obolenju žensk v razvitem svetu-, ki ga bo Europa Donna, združenje za boj proti raku dojk, spet izkoristila za osveščanje, s katerim želijo opozoriti na bolezen in poudariti pomen pravočasnega odkrivanja. Najboljša preventiva? Zdrava prehrana, ustrezna telesna aktivnost in pozitivna naravnanost.

V rožnatem oktobru (15.10 je dan zdravih dojk) potekajo številne aktivnosti, ki jih letos najdemo pod geslom ”Lep je dan”, ki ga je pospremila serija fotografij in videospot z glasbeno podlago istoimenske skladbe Anje Rupel. V njem nastopajo ženske, ki so se že srečale z diagnozo raka na dojkah in plesalci plesne šole Bolero. Glavno sporočilo je, da je lahko vsak dan lep in življenje polno, četudi se spopadaš z boleznijo.


Na raka na dojkah zopet opozarjajo tudi rožnate pentlje, ki so simbol boja proti temu malignemu obolenju že od devetdesetih let. Redno in pravilno samopregledovanje je najboljše ”zdravilo”. Ker vzroka še niso odkrili je to edini ključ do uspeha. Dojke si je treba natančno pregledati 7 do 10 dni po štartu menstruacije, ako te ni, na določeni dan v mesecu. Ker pa nam to rado zdrsne s spomina in je lahko usodno, je tu aplikacija (Android, iOS in Windows Phone) ki vam omogoča nastavitev mesečnega opomnika, nazoren prikaz samopregleda in naslove spletnih strani ter telefonov, ki imajo na zalogi uporabne informacije.

PREBERITE ŠE: Oktoberfest: pivo, preste in dobri dekolteji

Če lahko vsak dan pregledujemo statuse na Facebooku in Twitterju, lahko isto vsaj enkrat na mesec storimo na dojkah. Ker če kaj zamudimo na socialnem omrežju nas ne bo konec, v tem zadnjem primeru pa… Rak je ozdravljiv, a le če ga zatremo v kali.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.roza-oktober.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.