fbpx

Lexus UX koncept – tudi Lexus skače na vlak kompaktnih terencev

Lexus UX koncept

Tudi Lexus bo očitno dodal svoj piskrček v hitro rastoč segment malih športnih terencev. Lexus UX je drzna vizija prihodnosti kompaktnih terencev, ki jo je prestižna znamka Toyote predstavila na pariškem avtosalonu. Pomeni nov korak v oblikovanju znamke, vstopni crossover pa naj bi pritegnil tako mlade kupce kot kupce z globokimi žepi, ki želijo funkcionalno notranjost in avto za urban življenjski slog.

Lexus UX koncept je urbani SUV in morebitni tretji adut v segmentu športnih terencev, kjer se Lexus že predstavlja z modeloma RX in NX. Gre za pomanjšano različico slednjega, seveda pa se oblikovno precej razlikuje, saj je bolj kupejevsko zasnovan. Se še spomnite koncepta NX? Slednjega so za serijsko proizvodnjo sicer omilili, a precej manj, kot je bilo pričakovati. Lahko enako pričakujemo od koncepta UX?

Je UX napoved novega Lexusovega vstopnega premium crossoverja?
Je UX napoved novega Lexusovega vstopnega premium crossoverja?

Oba sta bila spočeta v oblikovalskem centru na jugu Francije pod vodstvom Simona Humphriesa. UX krasi močan karakter in koncept inside-out, ki predstavlja sinergijo notranjosti in zunanjosti ter je v znamenju črke X. Vzvratna ogledala so opremljena z elektronskimi ogledali, ki jim sliko priskrbujejo na vratih nameščene kamere.

PREBERITE ŠE:


Fluidnost vozila so pri Lexusu poudarili skozi barvni odtenek Immersive Amethyst, ki še dodatno poudarja njegove mišičaste linije. Svoje doda drzna maska in posebna zasnova gum, izdelanih z laserjem, ki se zlijejo s platišči. Koncept inside-out se izraža tudi skozi stebriček A, ki še dodatno briše mejo med notranjostjo in zunanjostjo. Če se sprednji del potniške kabine osredotoča na vozno izkušnjo, se zadnji na udobje (sedeži so kinetični), kar se izraža tudi skozi barvno shemo (spredaj je kabina temna, zadnja pa svetla). Armaturna plošča je skrajno futuristična in tridimenzionalno zasnovana.

Dodatne Informacije

Več informacij:
lexus.de

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.