fbpx

Volvo LifePaint – Sprej z nevidno barvo, ki ponoči razsvetli kolesarje

LifePaint je sprej z nevidno barvo, ki močno poveča vidnost najranljivejših udeležencev v prometu.

Volvo je od nekdaj sinonim za varnost. Zdaj je švedska znamka avtomobilov skupaj z oglaševalsko agencijo Grey London z odsevnim varnostnim sprejem z nevidno barvo LifePaint svojo skrb za varnost voznikov razširila še na varnost tistih, s katerimi si delijo cesto- kolesarjev. V testni projekt je vključeno še zagonsko podjetje Albedo100, ki sprej, ki ponoči poveča vidnost in s tem varnost kolesarjev in drugih udeležencev na cesti, proizvaja.

Sprej LifePaint, ki je zrasel na zelniku avtomobilske znamke Volvo in oglaševalske agencije Grey London, proizvaja pa ga ”startup” Albedo100, vsebuje barvo, ki je podnevi nevidna, ponoči oziroma v temi pa ob ”stiku” z žarometi zažari kot odsevnik.


Tehnično ne gre za barvo ampak prozoren sprej, ”dezodorant” brez vonja, ki ne pusti trajnih posledic na gostiteljevem materialu, saj ga lahko speremo. Nanesemo ga lahko na domala vsako površino- na obleke, čevlje, otroške vozičke, nahrbtnike, celo na pasje povodce in ovratnice. Deluje okoli enega tedna, potem pa se učinek nanosa iztroši.

PREBERITE ŠE: Volvo S60 cross country je znanilec novega podsegmenta – limuzinskih suvov

LifePaint je sprej z nevidno barvo, ki močno poveča vidnost najranljivejših udeležencev v prometu.
LifePaint je sprej z nevidno barvo, ki močno poveča vidnost najranljivejših udeležencev v prometu.

V pilotnem projektu, ki poteka v Angliji je bilo v Londonu in Kentu med šest kolesarskih trgovin razdeljenih 2000 LifePaint razpršilcev in če se bo zadeva prijela, načrtujejo širite tudi zunaj otoških meja. Poleg spreja je agencija Grey pripravila tudi ”nevidne” črne plakate, ki svoje sporočilo razkrijejo šele, ko jih osvetli bliskavica pametnega telefona ali fotoaparata.

''Nevidni'' plakati oglaševalske agencije Grey London.
”Nevidni” plakati oglaševalske agencije Grey London.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.volvolifepaint.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.