fbpx

LJFW 2016: modna oblikovalka Ana Jelinič

Mojo modno pot so že pri vpisu na Srednjo oblikovno šolo spremljala naključja. Modno oblikovanje ni bilo nikoli moja prva izbira. Želela sem postati industrijski oblikovalec, arhitekt ali grafični oblikovalec, celo zobotehnik. Pri vsem svojem šolanju sem se nekako upirala modi, pa sem vendar vedno na koncu pristala prav tu in vedno znova uživala v ustvarjanju. Na koncu sem se le prepustila in se vdala usodi, da bom očitno postala modna oblikovalka in da bo to moj poklic. Danes mi ni žal. S prihranki od štipendije, ki sem jo dobivala skozi študij, sem lansko leto odprla svoj studio.

Kaj oblikovalcu pomeni predstavitev na LJFW?
Če deluješ v Sloveniji, je povabilo na LJFW priložnost, ki jo enostavno moraš izkoristiti. LJFW je praktično edini tovrstni dogodek na taki ravni v Sloveniji. Tu se zberejo praktično vsi, ki pri nas kaj pomenijo na področju mode, in predstavitev svojih novih kolekcij je nuja. Sodelovanje na LJFW mi je tudi v veselje, saj se tu srečamo prijatelji – tudi druženje je pomemben element.

Navdih, ideja za kolekcijo jesen-zima 2016?
Zgodba kolekcije govori o dekletu, ki sanja o mističnih doživetjih brezčasnosti. Upira se današnjemu svetu, ki nas želi ukrotiti in imeti pod čistim nadzorom. Svoboda!

PREBERITE ŠE: LJFW 2016: ljubljanski teden mode – Ljubljana Fashion Week 2016

Kolekcija Ane Jelinčič (Foto: Dušan Smolnikar)
Kolekcija Ane Jelinčič (Foto: Dušan Smolnikar)

Naslov kolekcije?
798 Hz.

Kolikokrat na tednih mode?
Na LJFW sem se predstavila že prvo leto, ko se je zgodil, in od takrat vsaj enkrat letno. V času študija sem se ljubljanskega Fashion Weeka udeležila v sklopu NTF revije. Kasneje sem se predstavljala v okviru društva Squat. Lansko leto ta čas pa sem se prvič predstavila samostojno.

Dodatne Informacije

Več informacij:
anajelinic.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.