fbpx

Logged out: Ikea s pogrinjkom z žepkom za pametni telefon za vrnitev bontona za mizo

Ikein pogrinjek Logged out

Od pojava mobilnih telefonov, še bolj pa pametnih, je bonton za jedilno mizo odpovedal. Ljudje fotografirajo hrano, da se ta medtem ohladi, niti ne vemo kaj jemo, saj imamo oči prilepljene na zaslon, starši pa morajo otroke dobesedno po prstih, da ga odložijo in normalno pojejo obrok ter izvejo, kako je bilo v šoli. Verjetno je pametni telefon tudi za vašo mizo že kdaj zanetil prepir. Zdaj ima Ikea rešitev. Ta bo del kolekcije Sittning, omejene serije izdelkov, ki bo vključevala tudi posebni pogrinjek Logged out z žepkom za pametni telefon.

Običajno desno in levo krožnik na mizi čuvajo vilice, nož in žlica. Zadnja leta bi med pribor mirno uvrstili tudi pametni telefon, ki pa bi v resnici morali biti v času obeda v žepu. Pa vemo, da temu ni tako. Ikea se je zato odločila ukrepati in to na nenavaden način. S pogrinjkom Loggend out, ki bo del ekskluzivne Sittning kolekcije (2016), ki jo bodo sestavljali pribor, kozarci, vaze, svečniki, prti, ipd. in bo na voljo od septembra 2015 dalje.

PREBERITE ŠE: Je Ikei res uspel prvi ”brezžični” bungee skok?

Logged out vas vendarle ne iztrga povsem iz krempljev pametnega telefona, ga pa vsaj odložite iz rok.
Logged out vas vendarle ne iztrga povsem iz krempljev pametnega telefona, ga pa vsaj odložite iz rok.

In kaj je posebnost pogrinjka Logged out? Žepek za pametni telefon, ki se nahaja na strani, kjer imamo običajno mesto nož in žlica. Od telefona se tako ne boste dejansko ločili, a Ikea upa, da boste zaradi edinstvenega pogrinjka spet zmožni bolj normalne konverzacije med jedjo, takšne, ki bo vključevala pogovor z gledanjem v obraz sogovornika. Pa brez skrbi, blago žepka je prozorno in se skozenj vidi vsa morebitna obvestila, tako da ne boste prav nič zamudili. Pa je volk sit in koza cela.

Logged out, Ikein pogrinjek, ki za mizo vrača bonton.
Logged out, Ikein pogrinjek, ki za mizo vrača bonton.

Dodatne Informacije

Več informacij:
ikea.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.