fbpx

Lokostrelka Ana Umer: Treba je vztrajati in slediti svojim sanjam

Z Olimpijskim festivalom, ki se je konec septembra odvil na Kongresnem trgu, je prestolnico preplavil olimpijski duh. Dogajanja se je pod okriljem lastne pobude #vednopodpiraj udeležila tudi ekipa Coca-Cole in se o odnosu do športa pogovarjala z mladimi športniki. Med njimi je bila tudi dvakratna evropska prvakinja v poljskem lokostrelstvu Ana Umer, ki je prepričana, da je podpora najpomembnejši del športa.

Olimpijski festival, ki je osvetlil pozitiven vpliv športnega udejstvovanja na življenje, je organiziral Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez v okviru evropskega tedna športa z geslom »Bodite aktivni«. Na dogodku so se predstavile številne športne discipline. Med temi je bilo tudi lokostrelstvo, v katerem je užitek in uspeh našla 27-letna Koprčanka Ana Umer: »Če športnik uživa podporo, ima odprta vrata v vrhunski šport. Moji največji podporniki so domači, trener in ekipa, pa tudi prijatelji, ki so zelo razumevajoči do mojih obveznosti. Vsi so mi v veliko oporo in mi kot športnici vlivajo moč za napredek,« pojasnjuje Ana in predvsem mladim v spodbudo dodaja: »Treba je vztrajati in slediti svojim sanjam.« In kaj je Anin sen? Olimpijske igre Tokio 2020.

Pomena vztrajnosti, podpore športnikov ter spodbujanja aktivnega življenjskega sloga se zavedajo tudi v družbi The Coca-Cola Company. Ta ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni. S sklenitvijo štiriletnega sponzorstva z nacionalno olimpijsko organizacijo Coca-Cola v Sloveniji od leta 2017 širi olimpijski duh na slovenskih tleh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij. S pobudo #vednopodpiraj spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Dodatne Informacije

Več informacij na:
coca-cola.si

Vsebino omogoča Coca-Cola.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.