fbpx

Lotus 3-Eleven je najdražji in najhitrejši Lotus v zgodovini

Najdražji in najhitrejši Lotus v zgodovini- Lotus 3-eleven

Na Festivalu hitrosti 2015 v Goodwoodu je svoj debi pred svetovno javnostjo doživel Lotusov najdražji avtomobil v zgodovini- Lotus 3-Eleven, naslednik modela iz leta 2008 2-Eleven. Zato je logično, da je tudi najhitrejši. Priganjamo ga lahko do 290 km/h, od 0 do 100 km/h pa potrebuje manj kot tri sekunde. Ima izjemno lahko in povsem novo karoserijo, na voljo pa bosta dve različici- ena pripravljena za dirkališča in druga za običajne ceste.

Lotus 3-Eleven je najdražji in najhitrejši Lotusov avtomobil v zgodovini te znamke (do sedaj je bila to Evora 400). Poganja ga 3,5-litrski V6 motor, ki premore 456 konjskih moči (336 kW) in 450 Nm navora, od februarja 2016 dalje pa bodo bojda izdelali vsega 311 primerkov. Na voljo bodo bodisi v cestni (Road) bodisi v dirkalni (Race) različici. Slednja bo še bolj aerodinamična, z drugim menjalnikom (v osnovi je šeststopenjski sekvenčni menjalnik) in s športnimi sedeži narejenimi po nareku Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) s štiritočkovnimi varnostnimi pasovi. Kot njen cestni brat pa bo imela odprto kabino.

Imenu primerno bo luč sveta ugledalo le 311 Lotusov 3-eleven.
Imenu primerno bo luč sveta ugledalo le 311 Lotusov 3-eleven.

Dirkalnik ne bo poceni, saj boste morali zanj odšteti cca. 162 tisoč evrov, kar pomeni, da gre za najdražji Lotus do sedaj in še en znak več, da se britanska znamka vztrajno pomika po cenovni lestvici navzgor. Različica s homologacijo za vožnjo po navadnih cestah bo nekoliko cenejša, a ceno bo še vedno zasoljena- 116 tisoč evrov.

PREBERITE ŠE: Lotus Evora 400 – najhitrejši Lotusov avto do sedaj

Lotus 3-eleven ne bo nikogar pustil ravnodušnega.
Lotus 3-eleven ne bo nikogar pustil ravnodušnega.

Lotus 3-Eleven je izdelan na osnovi modela Exige, s šasijo iz aluminija, peresnimi paneli iz kompozitnih materialov in težo pod 900 kilogrami (890 kg). Nobena različica kot rečeno nima strehe, zato pa se lahko pohvalita s številnimi elementi, ki pripomorejo k boljšemu oprijemu cestišča- blažilniki Ohlins, nastavljiv ”anti-roll bar” spredaj in krilno vzmetenje Eibach, svoje pa dodajo tudi 18-palčna platišča in pnevmatike Michelin Super Sort oziroma Cup 2. O notranjosti ni za izgubljati besede, saj to ni avto, ki bi na prvo mesto postavljal udobje. Tako je omembe vreden le trikraki volan, zaslon globoko v armaturni ”jamici”, že omenjeni športni sedeži in gasilni aparat.

Dodatne Informacije

Več informacij:
lotuscars.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.