Gramofon Love
V zraku · tehnologija · gadgeti

Obrišite prah s svojih vinilnih plošč, kajti gramofoni se vračajo na sceno. V zadnjem obdobju moderne različice gramofonov rastejo kot gobe po dežju. Svoje smo pristavili tudi Slovenci z lebdečim gramofonom MAG-LEV Audio, navdušil pa nas je tudi RokBlok, naprava, ki omogoča poslušanje gramofonskih plošč brez gramofona. Tudi Love je drugačen gramofon od takšnih, kot jih poznamo. Zanj pravijo, da je prvi pametni gramofon, ki prinaša ”udobje” CD-jev.

Po prvem lebdečem gramofonu MAG-LEV Audio in napravi RokBlok, ki kroži po vinilki, smo dobili še prvi pametni gramofon. Love upravljamo prek pametnega telefona, podobno kot pri RokBloku pa se tudi v tem primeru gramofonska plošča ne vrti. Tvorita ga podstavek in roka z gramofonsko iglo, ki kroži nad vinilko. Plošča tako ves čas negibno počiva na podstavku. S telefonom se poveže brezžično (Bluetooth/Wi-Fi).

Podstavek s plošče pred začetkom predvajanja prebere podatke in razbere velikost, zato je mogoče z vinilko upravljati elegantno kot z zgoščenko. Prek telefona lahko pritisnete na pavzo, preskočite skladbo, skladbe ponavljate in upravljate glasnost, na zaslonu pa se pojavi naslovnica albuma.

Skladbo lahko na začetku izberete tudi prek predvajalnika. Glasbo še vedno bere gramofonska igla, predvaja pa jo zvočnik Bluetooth ali brezžične slušalke. Če brezžičnega zvočnika nimate, je gramofonu priložen 3,5-milimetrski adapter Bluetooth.

PREBERITE ŠE: Louis – prenosni zvočnik za telefon, ki posnema zvok vinilke

Gramofon Love polnimo prek USB-kabla, zasnovati pa ga je pomagal priznani oblikovalec Yves Béhar. V paketu dobimo dva podstavka.

Galerija – pametni gramofon Love:

Pametni gramofon LoveOdpri galerijo

Etui za pametni telefon Selfly Selfly – etui za pametni telefon, ki prenaša dron Pametna ura FlySentinel FlySentinel: slovenska pametna ročna ura za pilote NVX 200 Nazaj v preteklost: Invoxia NVX 200 – ko pametni telefon postane vrvični telefon Hushme CES 2017: Hushme – maska za usta, ki zaduši vaš telefonski pogovor · · · · · · · ·