marilyn-monroe-chanel-no-5
V zraku · buzz buzz

Modne hiše oživljajo preteklost. Nov oglas za parfum modne hiše D&G je ustvaril Martin Scorsese, medtem ko je Chanel za oglaševanje parfuma Chanel No.5 uporabil kar Marilyn Monroe.

Oglas za parfum Dolce&Gabbana The One je kratek črno-beli film kultnega ameriškega režiserja Martina Scorseseja, v katerem nastopata igralca Scarlett Johansson ter Matthew McConaughey.
Tudi Chanel je iskal navdih za oglaševanje svojega znamenitega parfuma Chanel No.5 v preteklosti. Diva Marilyn Monroe se je sicer že v času svojega življenja proglasila za oboževalko Chanela No.5, saj je v nekem intervjuju izjavila, da za v posteljo nosi le Chanel številka 5. Tako so si pri Chanelu zamislili ustvariti oglas, sestavljen iz posnetkov Mariyln ter še neobjavljenega zvočnega posnetka omenjenega intervjuja.

Sedaj se postavlja vprašanje o etičnosti uporabe preminule osebe za reklamne namene. Kakšno je vaše mnenje; gre za poklon igralki ali neokusno marketinško potezo?

D&G – The One

Chanel – Chanel No.5

iphone 5S Givenchy Ovitki za iPhone 5 s podpisom Givenchy novodobni nomadi Sodobni angleški nomadi s Facebookom Nino Sarabutra Nino Sarabutra – hoja po 100 tisočih miniaturnih lobanjah TheQ - sodobni vintage fotoaparat TheQ – prvi družabni fotoaparat na svetu · · · · ·