Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé
Utrip mesta · mobilno

Evropi se je predstavil še ‘najšibkejši’ štirivratni kupe znamke Mercedes-Benz. Mercedes-AMG GT 43 ima na papirju morda res najmanj konjskih moči, a je daleč od tega, da bi bil krotka in brezzoba zverina. Še vedno je to AMG in še vedno zna pošteno ugrizniti.

Pred časom smo že spoznali Mercedesove štirivratne kupeje z oznakami GT 53, GT 63 in GT 63S. Tem se je zdaj pridružil še najmlajši in lahko bi rekli tudi ‘najmanjši’ Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé. Ob njegovih prvih slikah so nas najprej zbodla v oči monoblock platišča z retro pridihom. Za pogon AMG GT 43 skrbi isti 3-litrski turbinski vrstni 6-valjnik, ki ga najdemo v njegovem močnejšem bratu GT 53. Seveda z manj moči, a še vedno dovolj za večino kupcev.

Model GT 53 ima 435 konjskih moči in 520 njutonmetrov navora, najnovejši štirivratni kupe AMG GT 43 pa ima ‘zgolj’ 367 konjskih moči in 500 njutonmetrov navora. ‘Manko’ 68 konjskih moči se opazi pri šprintu od 0 do 100 km/h , kjer je GT 43 za 4 desetinke sekunde počasnejši od GT 53. GT 43 potrebuje za šprint 4,9 sekunde, ima pa tudi manjšo končno hitrost, ki je manjša za 15 km/h in znaša 270 km/h. Čeprav ima GT 43 manj konjskih moči, se to obrestuje pri vrhuncu moči, ki je na voljo pri nižjih obratih kot pri modelu GT 53.

Oba avtomobila si delita 4MATIC+ štirikolesni pogon, 9-stopenjski samodejni menjalnik in EQ Boost, ki za nekaj trenutkov doda še 22 konjskih moči in 250 njutonmetrov navora. Vstopni Mercedes-AMG GT 43 Four-Door Coupe je na nemškem trgu na voljo od 95.259 evrov dalje.

Galerija slik: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé

Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door CoupéOdpri galerijo

Ford GT Endurance Chronograph Top 15: prestižne ure za avtomobilske navdušence Ferrari Monza SP1 in SP2 Ferrari Monza SP1 in Monza SP2: Ferrarijevi najnovejši ‘puščici’ SPACE10 IKEA Ikea SPACE10: mobilna prihodnost po švedsko BMW iNext Bmw iNext: prihodnost je bližje, kot si mislite · · ·