fbpx

Mercedes AMG GT – Športnik z ambicijami pravih Gran Turismo kupejev

Daimler načrtuje številne nove modele znotraj družine AMG modelov, zadnji v seriji pa je manjši športni kupe imenovan AMG GT, ki bo konkuriral porscheju 911 in podobnim. AMG GT je manjši in občutno lažji od aktualnega SLS AMG, s 130 tisočaki pa tudi občutno cenejši. Poganja ga 4,0-litrski V8 twin-turbo motor, ki zmore 510 KM.

Sprednji del je pričakovano agresivno oblikovan, dobil pa je tudi značilno satovje na motorni maski ter luči podobne tistim pri aktualnem SL. Najbolj pomembna razlika pa predstavljajo klasična bočna vrata, ki so v želji po nižji teži in končni ceni nadomestila SLS AMG-ova značilna gullwing vrata. Poleg futuristične in samosvoje zunanje podobe, so se inženirji najbolj pomudili na področju dinamike vožnje, agilnosti in športnega duha, ki ga AMG GT ne primanjkuje.

Notranjost je izredno prestižna in moderno zasnovana. Usnje  je ročno prešito, vanj pa so vtisnjeni tudi številno logotipi znamke. Na sredini pa je novi command online sistem infotainment sistema z 8,4 -palčnim zaslonom.
Notranjost je izredno prestižna in moderno zasnovana. Usnje je ročno prešito, vanj pa so vtisnjeni tudi številno logotipi znamke. Na sredini pa je novi command online sistem infotainment sistema z 8,4 -palčnim zaslonom.

Veliko novega in predvsem prestižnega je tudi znotraj, kjer je armaturna plošča zmes tistih pri zadnjih modelih s trikrako zvezdo na nosu, poleg tega pa je okolje zelo prestižno, vključno z ročno prešitim usnjem in logotipi znamke, alkantaro, dobil pa je tudi nov športni volan, vpadljive odprtine ventilacije ter command online paket z 8,4-palčnim zaslonom občutljivim na dotik.

Sprednji del je pričakovano agresivno oblikovan, dobil pa je tudi značilno satovje na motorni maski ter luči podobne tistim pri aktualnem SL.
Sprednji del je pričakovano agresivno oblikovan, dobil pa je tudi značilno satovje na motorni maski ter luči podobne tistim pri aktualnem SL.

AMG GT poganja 4,0-litrski V8 twin-turbo motor, ki tehta vsega 209 kg in zadovoljuje Euro6 normativom glede čistosti izpuhov. Agregat razvije 375 kW ali 510 KM in 650 Nm navora, kar pomeni da zmore 126 KM na liter prostornine, kar je impresiven dosežek.

To pa ne bo edina motorna opcija, saj bo nekoliko kasneje na voljo še v izvedbi z 340 kW ali 462 KM, različici pa se bosta razlikovali v imenu, kjer se bo slednja imenovala AMG GT, močnejša pa bo dobila še končnico S. Platišča bodo v osnovi 19-palčna, pri e-Su pa se bo kupec lahko odločil tudi za 20-palčna. AMG GT S bo dosegel 310 km/h, pospešek do stotice pa bo trajal 3,8 sekunde.

Daimler je zanj predvidel tudi sisteme: AMG ride control sistem, AMG dynamic select , ESP s tremi nastavitvami delovanja, pre safe sistem, parktronic, vzvratno kamero ter opcijske keramične zavore.

Avtomobil bo mogoče naročiti od 6. oktobra dalje, cene pa se bodo pričele pri 130 tisoč evrih.

Dodatne Informacije

Več informacij:
Mercedes AMG GT

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.