Mercedes-Benz CLA shooting brake
Utrip mesta · mobilno

Pri Mercedes-Benzu so v želji po še večji tržni uspešnosti limuzinskemu kupeju CLA, sedaj nadeli še dinamični karavanski zadek. Pribitek 610 evrov pomeni 495-litrov prtljažnega prostora ali 25 več kot pri limuzini. S cenami od 28.260 dalje, pa je konkretnih 4.800 evrov cenejši od sicer bolj elegantne, a mnogo manj športne karavanske različice razreda C.

Potem ko je pred dvema letoma javnost dodobra razburkal limuzinski kupe po imenu CLA, so pri Mercedes-Benzu zaradi dejstva, da limuzine na stari celini ne uživajo pretirane tržne slave, temu modelu namenila še karavanski zadek in to dinamično zmes športnega karavana ponudila kupcem. Ta naj bi prepričal nekje tretjino vseh kupcev modela CLA, slednji pa čeprav na neka način pomeni konkurenco tudi seriji CT, le to v marsikaterem pogledu tudi prekaša.

Eden takšnih je (sicer le) malenkostno večji osnovni prtljažnik CLA shooting brakea, ki v izmeri 495 litrov za pet prekaša tistega pri karavanskem C-ju, je pa res, da se tehtnica ponovno nagne v njegovo prid ko podremo sedeže. CLA SB v tem pogledu ponudi 1.354-, ali 156 litrov manj kot pri razredu CT. Druga zadeva, kjer CLA shooting brake prekaša prej omenjenega brata, pa je pri ceni, saj je slabih 4.700 evrov cenejši in s tem tudi bolj dostopen.

Ponuja pa Mercedes-Benz CLA shooting brake za to neprimerno več športnosti in tudi kanček za modele s trikrako zvezdo na nosu značilne elegance, katere pa pri Cju ne manjka. Tako je jasno, da s CLAjem ciljajo na mlajšo publiko v obliki mladih posameznikov in družin, ki tudi prek avtomobila radi izkazujejo svoj dinamični slog, obenem pa za svoj življenjski stil potrebujejo več uporabnega prostora.

Sprednji del vozila je praktično identičen tistemu pri limuzinskemu kupeju, gledano z boka pa začne streha od B-stebrička dalje pričakovano nekoliko kasneje in položneje padati proti zadku in se kasneje izteči v karavansko zašiljeni zadek. Ta v marsičem spominja na zadek pri CLA, od katerega pa se zdi celo nekoliko skladnejši in bolj posrečen. Tudi na zadku pa je športno izročilo lepo vidno in občutno, za kar nenazadnje skrbita (najmanj) dve ločeni izpušni cevi večjega premera obrobljeni s kromom, motiv česar se nadaljuje tudi na horizontalni kromirana obroba spodnjega dela odbijača, ki ju povezuje.

Notranjost je pričakovano skoraj identična CLAjevi, za razliko sedenja v drugi vrsti, kjer je nad glavami potnikov za 4,2 cm več prostora. Glede ostalega, tako paketov opreme, kot dodatkov pa je CLA enojajčni brat limuzinskega kupeja, kar pod črto pomeni, da je na izbiro pet osnovnih paketov opreme: osnovni brez imena, urban, AMG line, sport in posebni orange line. Pri slednjem je kot ime pove poudarek na oranžnih dodatkih, tudi obrobah na platiščih. Je pa Mercedes-Benz CLA shooting brake obema različicama prinesel tudi nekaj izboljšav, v obliki sistema city AEB, ki po novem ne le opozarja na nevarnost trka temveč je sposoben tudi zavirati, avto samodejno izklopi sopotnikovo zračno blazino, če zazna, da je na njej otroški sedež, itd. Najbolj opazno spremembo znotraj pa pomeni osrednji zaslon informacijsko zabavnega sistema, katerega diagonala se je raztegnila na 17,8 cm. Ambientalna razsvetljava pa po novem ponuja 12 barvnih odtenkov.

Seznam motorjev je tako kot pri opremskih paketih identičen CLAjevemu, kar pomeni, da pod pokrovom vedno bije štirivaljno srce, na izbiro pa so štirje bencinski agregati z razponom moči od 90- do 265 kW, na dizelski strani pa sta dvas motorja z 100- oziroma 130 kW moči. Pri obeh dizlih in dveh najmočnejših bencinarjih je na voljo štirikolesni pogon 4matic (pri CLA 45 AMG je ta celo serijski), najmočnejše pogonske opcije na obeh polih pa imajo serijsko dodano tudi prestavno avtomatiko, ki pri AMGju ponovno ponuja še več športnosti in hitrejše pretikanje.

PREBERITE ŠE: City test – Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4matic

Cene se pričnejo pri 28.260 evrih, kolikor je treba odšteti za CLA 180, za dizelsko srce v nosu pa najmanj 33.180 evrov. To pomeni da je CLA shooting brake od primerljivega razreda CT cenejši za skoraj 4.800 evrov, kar je dobra popotnica glede na CLAjevo dinamično podobo in imidž vozila. V primerjavi z limuzinskim kupejem pa pomeni cenovni pribitek (zgolj) 610 evrov, kar je glede na večjo mero uporabnosti vsekakor kupčija.

Mercedes-Benz CLA shooting brakeOdpri galerijo
Legendarni Ford Mustang kot replika doživlja drugo pomlad. Revology Cars Ford Mustang – kultni starodobnik iz leta 1964 za današnje čase Serija Yamaha Sport Heritage je bogatejša za motocikel Yamaha XV950 Racer. Motocikel Yamaha XV950 Racer navopečeni član serije Yamaha Sport Heritage Seat Leon x-perience Seat Leon x-perience za športne in pustolovske očete LM2 Streamliner je delo ameriškega startup-a Lyons Motor Car. LM2 Streamliner bo nekoč morda najhitrejši avto na svetu