fbpx

Moški so odločili: to je najzapeljivejša kombinacija las in oči na ženski

Jo imaš tudi ti?

Večina ljudi ima nek tip človeka, ki mu je všeč. Včasih je poudarek na laseh, včasih na postavi, včasih na barvi oči. A katera kombinacija naj bi bila med moškimi najbolj zaželena? Študija spletne strani Badoo ima odgovor.

V študiji je sodelovalo 2000 moških, odgovarjali pa so na vprašanje, katera kombinacija barve las in oči jim je najbolj seksi. In drage blondinke, žal nam je. 60 odstotkov moških se je namreč odločilo za rjavolaske z modrimi očmi.

Najzapeljivejša kombinacija naj bi bile modre oči in rjavi lasje.
Najzapeljivejša kombinacija naj bi bile modre oči in rjavi lasje.

Moški o barvi las

Tretjina moških je ocenila rjave lase za najprivlačnejše. 28,6 odstotkov se je odločila za črne lase. To pomeni, da se je 59,7 odstotkov sodelujočih odločilo za temnolaske. 29,5 odstotkov prisega na blondinke, 8,8 odstotkov pa na rdečelaske.

Moški naj bi imeli raje ženske, ki imajo konfekcijske številke od 40 do 44.

Druga zanimivost raziskave je bila, da moški ne marajo suhic z modnih pist in revij. Večina sodelujočih je namreč povedala, da ima raje ženske, ki imajo konfekcijske številke od 40 do 44, le 10 odstotkov pa se je odločilo za konfekcijski številki 38 in 40. 4,2 odstotka moških ima najraje ženske, ki imajo konfekcijsko številko 46 in več.

Moški naj bi imeli raje ženske, ki imajo konfekcijske številke od 40 do 44.
Moški naj bi imeli raje ženske, ki imajo konfekcijske številke od 40 do 44.

Moški o barvi oči

Modra barva je zmagovalka. Zanjo se je odločilo 40,2 odstotka moških. Rjave oči preferira 29,2 odstotka moških, zelene 17,5 odstkokov in lešnikovo barvo oči 13,1 odstotek.

Gotovo že veste, da moških ne boste začarale le s takšno kombinacijo las in oči, pa tudi konfekcijska številka na koncu dneva ni pomembna. Kar šteje, je energija, ki jo oddajate, samozavest, ki jo ponosno nosite. Zato se ne pustite prestrašiti raziskavam, ampak samo pogumno naprej.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.