Nagradna igra Durex
V zraku · buzz buzz

Oguljene valentinove pozornosti niso več dovolj. Ni presenečenje, da je valentinovo za veliko parov postalo dolgočasno. Nova raziskava Durexa je pokazala, da se ga skoraj polovica (49 odstotkov) parov nikoli ne veseli in kar 40 odstotkov sodelujočih je dejalo, da je valentinovo prevelik kliše. In kaj smo storili, da bi se znebili dolgočasne rutine? Kot kaže, ne prav dosti. Čeprav se 64 odstotkov parov ne veseli 14. februarja predvsem zaradi njegove skomercializiranosti, jih četrtina vseeno načrtuje klasično romantično večerjo v dvoje, petina pa nakup cvetja. Če sodelujete v naši nagradni igri Durex, bo vaše Valentinov najboljše vroče do sedaj!

Durexova strokovnjakinja za spolnost in razmerja, Alix Fox, pravi, da se zlahka zataknemo v navadi čestitk in čokoladic: ”14. februar bi moral biti najbolj romantičen dan v letu, a se lahko zelo hitro spremeni v 24 ur predvidljivega razočaranja. Nova raziskava Durexa je pokazala, da si tretjina parov želi več spontanosti v razmerju – zakaj ne bi torej poskrbeli, da bodo tokrat romali v smeti klišeji in ne uvenele valentinove rože! Tretjina sodelujočih si želi poskusiti nekaj novega in hkrati s partnerjem preživeti več kvalitetnega časa doma. To predstavlja popolno priložnost za raziskovanje v spalnici – ki ga trenutno za valentinovo planira le 15 odstotkov vprašanih! Durex je izdal vodič z novimi in svežimi predlogi, ki vam bo pomagal nadomestiti stereotipne valentinove ideje in spremeniti 14. februar v nepozaben dan.”

”Zakaj ne bi torej opustili čestitke in bonboniere ter raje uporabili domišljijo? Tako boste ustvarili svoje lastne nagajivosti! Začnete lahko tako, da kupite škatlo s tridesetimi posamično pakiranimi čajnimi vrečkami in na vsako napišite majhno sporočilce. Tako se bo vaši partnerici ali partnerju vsak dan v naslednjem mesecu začel s toplo skodelico čaja in ljubkim sporočilcem. Ali pa zamenjajte majhne križce na dnu ljubezenskega sporočila za velike X-e in z njimi označite posebna mesta vašega doma, na katerih si želite, da vas partner strastno poljubi ali si vas vzame.

PREBERITE ŠE: Verzi za valentinovo

Torej? Ker si tretjina vprašanih (28 odstotkov) želi več strasti to valentinovo in kar petina (20 odstotkov) ljudi bi bila vesela, če bi za darilo ob valentinovem prejela seksi spodnje perilo ali seks igračo, vzemite svojo srečo v roke in poskrbite za prebuditev strasti malo drugače. Za navdih, nasvete in predloge kako lahko naredite valentinovo nepozabno, obiščite durex-slovenia.si, za nagrado, to 3X paket Durex, pa odgovorite na naše nagradno vprašanje in z malo sreče bo vroč komplet vaš.

Nagradno vprašanje:

Za kaj uporabljamo izdelke Durex:
a.) Za varno uporabo interneta
b.) Za varne in užitkov polne igrice med rjuhami
c.) Za odpiranje vrat

Organizator nagradne igre je Reformabit d.o.o., Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju organizator). Nagradna igra poteka od 12.2.2016 do 17.2.2016 na mediju citymagazine.si. Žrebanje bomo izvedli 17.2.2016 ob 09.00 uri.

S temi pravili in pogoji organizator določa pravice, obveznosti in pogoje za sodelovanje v nagradni igri.

Kdo lahko sodeluje?
V nagradni igri lahko sodelujejo fizične ali pravne osebe, ki so državljani Republike Slovenije oziroma imajo sedež v Republiki Sloveniji in ki se prijavijo za sodelovanje v nagradni igri na www.citymagazine.si. V nagradni igri ni dovoljeno sodelovati zaposlenim pri organizatorju, soorganizatorju ter njihovim ožjim družinskim članom in drugim osebam, ki so vključene v organizacijo te nagradne igre. S prijavo v nagradno igro udeleženec soglaša s pravili sodelovanja v nagradni igri in pod pogoji, navedenimi v teh pravilih. Fizične osebe, mlajše od 18 let, lahko v nagradni igri sodelujejo le ob pisnem soglasju staršev ali zakonitih zastopnikov.

Način sodelovanja
Udeleženec lahko sodeluje v nagradni igri tako, da se z obrazcem na spletni strani prijavi za sodelovanje v nagradni igri. S sodelovanjem v nagradni igri se udeleženci strinjajo, da se njihovo ime, priimek, naslov, e-naslov in kraj bivanja, ki jih navedejo v prijavi na nagradno igro, posredujejo soorganizatorju ter se strinjajo, da se njihovi podatki objavijo na spletni strani organizatorja v primeru, da so izžrebani.

Žrebanje nagrad
Organizator bo izmed vseh, ki se bodo prijavili, izžrebal naslednje nagrade:
3x paket Durex

V nagradni igri se upoštevajo le pravilno izpolnjene prijavnice. Žrebanje nagrad bo potekalo z žrebom e-naslovov, ki so jih udeleženci navedli ob prijavi v nagradno igro. V žrebanju nagrad sodelujejo vsi udeleženci, ki v času trajanja nagradne igre pravilno izpolnijo prijavnico in pripišejo zahtevane podatke: ime, priimek, kraj, e-poštni naslov in naslov prebivališča. Vsak udeleženec nagradne igre lahko prejme le eno nagrado in je lahko izžreban samo enkrat ne glede na število oddanih prijav. Če se nagrajenci s pogoji in pravili sodelovanja v nagradni igri ne strinjajo, se lahko nagrada podeli drugemu naknadno izžrebanemu izžrebancu.

Obveščanje nagrajencev in prevzem nagrade
Nagradno žrebanje se izvede 17.2.2016. Nagrajenec bo objavljen na spletni strani citymagazine.si ter obveščen po elektronskem naslovu, ki ga odda ob prijavi!

Nagrajenec bo o nagradi in načinu prevzema nagrade obveščen po e-pošti najkasneje v osmih dneh po žrebanju. Seznam nagrajencev bo objavljen na citymagazine.si. Nagrajenec se mora na obvestilo odzvati v roku, navedenem v e-pošti. V primeru, da se v tem roku ne odzove, izgubi pravico do nagrade, ki se podeli naslednjemu izžrebancu. V skladu z veljavno zakonodajo so darila, prejeta v nagradnih igrah, predmet obdavčitve. Nagrajenec mora za prevzem nagrade organizatorju predložiti osebni dokument (osebno izkaznico ali potni list) in davčno številko. Če nagrajenec v 30 dneh po žrebanju nagrade ne prevzame nagrade, izgubi pravico do nje brez pravice do kakršnegakoli drugega ali drugačnega nadomestila. Nagrade ni mogoče zamenjati za gotovino ali drugo nagrado, denarno izplačilo nagrade ni mogoče, niti je ni mogoče prenesti na tretjo osebo.

Zasebnost in varstvo podatkov
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec privoli, da se njegovi osebni podatki, ki jih je posredoval v tej nagradni igri vključijo v zbirko podatkov o udeležencih in naročnikih organizatorja in zbirko uporabnikov soorganizatorja; da se ti podatki obdelujejo za potrebe obveščanja o nagradni igri/natečaju, vzorčenje, anketiranje in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o komercialnih in nekomercialnih ponudbah, novostih, ugodnostih ter za druge trženjske namene organizatorja in soorganizatorjev.
Organizator in soorganizator nagradne igre se obvezujeta, da bosta s posredovanimi podatki ravnala skrbno in v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Organizator in soorganizator bosta uporabljala posredovane podatke izključno v namen, kot je razvidno in opisano v teh pravilih.
Udeleženec nagradne igre organizatorju in soorganizatorju dovoljuje, da do preklica vodita, vzdržujeta in obdelujeta zbirko zbranih osebnih podatkov udeleženca v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov. Organizator in soorganizator zagotavljata varstvo osebnih podatkov po zakonu.

Končne določbe
Organizator nagradne igre ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi tehničnih težav pri operaterju omrežja oziroma zaradi napak pri internetnih povezavah oziroma zaradi tehničnih težav, do katerih lahko pride zaradi napak v delovanju nagradnega natečaja. Udeležencem nagradne igre sta zagotovljeni podpora in pomoč na elektronskem naslovu info@citymagazine.si. Organizator nagradne igre lahko v vsakem trenutku popolnoma spremeni zasnovo nagradne igre, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Organizator bo na primeren način in na primernem mestu udeležence obvestil o vsakršni spremembi oziroma dopolnitvi teh pravil. S prijavo - prijavitelj dovoljuje uporabo poštnega naslova za obveščanje mediju City Magazine & partnerjem projektov.
Pravila nagradne igre so dostopna na spletni strani citymagazine.si.

Reformabit d.o.o.
Ljubljana, 12.2.2016

PicMonkey Collage “Must have” poročne fotografije, v katere se boste zaljubili Mamica in štiri otroci Mamica, ki z levo roko spravi spat štiri malčke Simpsonovi napovedali prihodnost Simpsonovi kar 14-krat napovedali prihodnost 3052097-poster-p-1-apple-logo-paintings Logo+Art: znani logotipi, združeni z umetniškimi deli ·