fbpx

Najdražja letalska karta na svetu stane kar 38 tisoč dolarjev!

Etihad z najdražjo letalsko vozovnico na svetu

Najdražja letalska karta na svetu (enosmerna) po novem stane kar 38 tisoč dolarjev! Gre za novo povezavo zalivske letalske družbe Etihad na relaciji Mumbaj in New York. Za ta denar letite v privatni suiti imenovani The Residence (Rezidenca), ki povsem upraviči svoje ime. S to ceno je Etihad zrušil lasten rekord. Prejšnji rekorder je bila letalska karta za Rezidenco na relaciji New York-Abu Dhabi za katero je bilo treba odšteti 32 tisoč ameriških dolarjev.

Najdražja letalska karta na svetu po novem stane kar 38 tisoč dolarjev! Novi-stari rekorder je letalska družba Etihad, ki za let v zasebni suiti The Residence na relaciji Mumbaj-New York zahteva toliko kot odštejemo za dobro opremljeno limuzino.


Je Rezidenca vredna zasoljene cene? Presodite sami. Gre za edine trisobne zasebne prostore, ki jih ponuja komercialna letalska družba. The Residence meri 125 kvadratnih metrov in vključuje kopalnico, tuš kabino ter prostor za dva gosta. Dnevna soba ima 32-palčni LCD televizor, usnjeno zofo in dve jedilni mizi, spalnica pa 27-palčni televizor in dvojno posteljo. Nahaja se na vseh petih letalih Airbus A380 s 496 sedeži, ki veljajo za največje potniško letalo na svetu, vse pa so si med seboj različne.

PREBERITE ŠE: Nasa QueSST Passenger Jet: vrača se nadzvočno potniško letalo

Mumbaj je sicer postal peta destinacija kamor leti Etihadova flota letal A380 in se pridružuje Londonu, New Yorku, Sydneyu in Abu Dabiju. Gostom v Rezidenci med letom streže osebni butler, ki obroke postreže v priboru in porcelanastih krožnikih prevlečenih s 24-karatnim zlatom, pijačo pa v unikatnih kristalnih kozarcih. Seveda pa se luksuz ne začne in konča v privatnih prostorih letala, saj vas pobere in na letališče dostavi zasebni voznik, prav tako vam ni treba stati v vrsti za prijavo prtljage.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.