Gymnastics
Utrip mesta · zdravje & lepota

Vsake toliko se pogledamo v ogledalo in si rečemo, da je čas za telovadbo. Našli bomo čas, da telovadimo za trebušne mišice, za močne roke in noge, oblikovali si bomo stegna. In to takoj v ponedeljek! Ker vemo, da je treba nekje začeti, samo pripravili nekaj nasvetov in namigov za začetek magične preobrazbe. Zapomnite si: obremenitev povečajte počasi in postopoma!

Namigi in nasveti za začetek telesne vadbe:

Odpravite se na sprehod.

Hoja je lahek in učinkovit način, da se vrnete v formo. Začnite z majhnimi cilji: odpravite se na dnevni sprehod po soseski, sčasoma pa povečujte razdaljo. Kmalu boste opazili, da lahko prehodite dolge razdalje brez kapljice potu.

Odločite se za najljubši šport.

Nič ni hujšega kot monotonost. Ni pomembno, kako zanimivo se zdi na začetku, končali boste takoj, ko bo postalo dolgočasno. Zato se raje odločite za nekaj, v čemer resnično uživate.

Upoštevajte svoje telesne sposobnosti.

Trening za moč je pomemben, a ni za vsakogar. Nekateri ljudje se zlahka zgubijo med vsemi napravimi. Poskusite raje vaje za moč z lastno težo. So ravno tako učinkovite, hkrati pa ne potrebujete dodatne opreme.

Pojdite na spinning.

Spinning je odlična kardio vadba. Sami nadzorujete kolo in si lahko privoščite odmor vsakič, ko se počutite preveč utrujeni.

PREBERITE ŠE: Treniraj kot Viktorijini angelčki: 20-minutna vaja za popolno postavo

Poskusite z jogo.

Prožnost telesa pogosto spregledamo. Joga je odličen način, da naredimo mišice lepe in prilagodljive. Začnite z najlažjimi položaji, postopoma pa prehajajte na bolj zapletene.

Plavajte.

Plavanje je zabaven in hkrati odličen način za vadbo. Povišal se bo vaš srčni utrip, hkrati pa ne boste pritiskali na sklepe. Plavanje je še posebej primerno za tiste, ki trpijo zaradi pogostih bolečin v hrbtu.

Oglejte si videoposnetke z vadbo.

Ogled videoposnetkov z vadbo je odličen motivator. Na spletu lahko najdete širok izbor vadb, ki bodisi merijo na popolno telo ali samo na določene dele telesa. Poskusite slediti eni in poslušajte navodila trenerja.

Uporabljajte aplikacije za fitnes.

Sodobna tehnologija, predvsem mobilne aplikacije, nam dajejo odlično priložnost za razvoj individualnega programa vadbe. Prihranite denar za trenerje, spremljajte svoje rezultate in delite svoj napredek.

Ukrivljen mezinec kot posledica uporabe pametnega telefona Imaš zaradi držanja pametnega telefona tudi ti ukrivljen prst? MAPO - lepotna maska s povezljivostjo Bluetooth MAPO: Bluetooth lepotna maska za obraz Maček po novem letu Kako pregnati (alkoholnega) mačka hitro in učinkovito? Vadba Viktorijinih angelčkov. Treniraj kot Viktorijini angelčki: 20-minutna vaja za popolno postavo ·