fbpx

Nenavadni umetniški kon/strukti skozi digitalno fotografijo

Čeprav gre globalno gledano blagovnim znamkam in komercializaciji čestitati za kreativne medijske prijeme, pa designer Justin Plunkett opozarja na možne negativne posledice le-teh na našo krajino. In serija fotografij pod imenom Con/struct je zelo plastičen dokaz, kako zelo prav ima.

Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.

PREBERITE ŠE: Nadarjeni fotograf Oleg Oprisco prisega na analogno in zavrača umetno

Slava zlatu - umetnik raziskuje vpliv blagovnih znamk in  komercializacije na življenjski stil in arhitekturo.
Slava zlatu – umetnik raziskuje vpliv blagovnih znamk in komercializacije na življenjski stil in arhitekturo.

Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.