Audi SQ5 TDI
Utrip mesta · mobilno

Prodaja dizelskih motorjev v Evropi je občutno padla, kljub temu pa obstajajo segmenti v avtomobilski industriji, kjer je prisotnost dizelskih motorjev še vedno močno opazna. Pri Audiju so prepričani, da je potreba po hitrih TDI avtomobilih dovolj velika, da na trg pripeljejo zapeljivo-športnega Audija SQ5 TDI.

Novi Audi SQ5 TDI se lahko pohvali z obilico navora, saj ga je za kar 700 njutonmetrov. Ves ta navor omogoči dizelski 3,0-litrski V 6-valjnik z blago hibridno tehnologijo, ki ima 347 konjskih moči (255 kW). Tudi v tem primeru je 48-voltni sistem sestavljen iz električno gnanega kompresorja, ki energijo črpa iz litij-ionske baterije. S pomočjo te tehnologije, so se pri Audiju znebili tako imenovane ‘turbo luknje’ in omogočili hitrejše pospeševanje. Z navorom obogateni Q5 bo do stotice potreboval kratkih 5,1 sekund, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h.

Blagi hibridni sistem ne samo da omogoča večjo športnost, s pomočjo elektrike nam namreč pomaga pri zmanjšanju porabe goriva. Na 100 kilometrov dolgi poti, lahko tako prihranimo do 0,7 litra goriva. Verjetno ni potrebno posebej izpostavit, da ima Audi SQ5 TDI že serijsko nameščen štirikolesni pogon quattro, prenos pa poteka preko 8-stopenjskega tiptronic menjalnika.

Če primerjamo dizajn športnega SUV-ja, z njegovo ‘običajno’ različico so vizualne spremembe subtilne a je vendarle je očitno, da je SQ5 agresivnejši na pogled. Serijsko ima na voljo 20-palčna aluminijasta platišča, ki jih lahko nadgradite s številko večjimi. Audi SQ5 TDI bo na prodaj od letošnjega poletja dalje, njegova vstopna cena pa v Nemčiji znaša 67.750 evrov.

Galerija slik: Audi SQ5 TDI

Audi SQ5 TDIOdpri galerijo

Peugeot e-208 Peugeot e-208: nova generacija tudi na elektriko Ferrari F8 Tributo Novi Ferrari F8 Tributo: v sebi nosi bogat DNA predhodnikov uploads%2Fcard%2Fimage%2F941499%2F59722381-a314-4c81-8e8a-4ebd8e193201.jpg%2F950x534__filters%3Aquality%2890%29 Novi Porsche Macan: prihodnost bo električna Mercedes-Benz GLC Mercedes-Benz GLC: prenovljena podoba in še več tehnologije · · · ·