Novi BMW i3: zdaj tudi športna različica BMW i3s
Utrip mesta · mobilno

Novi BMW i3 prihaja na trg z izboljšanim dosegom in športno različico i3s. Spremembe so subtilne, a so vseeno tu. Bolj kot zunanjost je bilo namreč spremenjeno tisto, kar ostaja očem nevidno.

BMW i3 se je med ljudmi že zelo dobro uveljavil, še posebno v urbanih središčih. Pravzaprav gre za najbolj priljubljeni vrhunski kompaktni električni avtomobil na svetu. Prav zaradi okretnosti in kompaktnih mer je priljubljen pri ponudnikih storitev “car sharing”. Mere novega i3 ostajajo kompaktne in mestu prijazne, saj ima nova različica malenkost podaljšana odbijača, ki pa na dolžino skoraj ne vplivata. Dodanih je bilo nekaj novih barv zunanjosti in karoserijski elementi, ki naredijo električnega malčka širšega, s še bolj športno prežo na cesti.

Tako BMW i3 kot BMW i3s svojo energijo črpata iz litij-ionske baterije, ki ima zmogljivost 94 amperskih ur oziroma 33 kilovatnih ur. Elektromotor v novem i3 proizvede 170 konjskih moči in 250 Nm navora. Od 0 do 100 km/h pospeši v 7,3 sekunde in ima omejeno hitrost na 150 km/h. V skladu s preizkusnim ciklom NEDC lahko z BMW-jem i3 prevozimo med 290 in 300 kilometri, njegova kombinirana poraba pa se giblje med 13,6 in 13,1 kWh na 100 kilometrov.

BMW i3s predstavlja športno različico vrhunske električne mobilnosti. Njegov motor proizvede 184 konjskih moči in ima 270 Nm navora. Pri i3s so pospeški hitrejši in potrebuje od 0 do 100 km/h 6,9 sekunde in ima najvišjo hitrost omejeno na 160 km/h. Po standardu NEDC ima povprečno porabo 14,3 kWh na 100 kilometrov in omogoča prevoženo razdaljo do 280 kilometrov. Obe novi vozili imata v ponudbi dodatne opreme na voljo tako imenovani Range Extender. Gre za dvovaljni motor, ki poganja generator, ki nato vzdržuje stalno raven napolnjenosti baterije. Bencinski motor ima 38 konjskih moči in poveča doseg električnega avtomobila za okoli 150 kilometrov.

Polnjenje baterije je seveda odvisno od priklopne moči. Na običajni gospodinjski vtičnici bomo za 80-odstotno polno baterijo potrebovali do 11 ur. Doma si lahko namestite polnilnico BMW i Wallbox, ki vam napolni avtomobil do 80 % v 7 urah in pol, ob polnitvi 3,7 kW. Ob hitrejšem polnjenju z 11 kW pa bo i3 do 80 % napolnjen v 2 urah in 45 minutah. Enake rezultate je pričakovati od javnih polnilnic.

PREBERITE ŠE: BMW I8 PROTONIC FROZEN BLACK IN FROZEN YELLOW (2017) – EKSKLUZIVNI SERIJI MODELA I8

Notranjost ostaja privlačna in je še vedno narejena iz 80 % recikliranih materialov ali obnovljivih virov. Tako BMW tudi na tem področju prispeva nekaj za trajnostni razvoj in ne samo z uporabo električne energije. Nadalje je razširjena storitev i ConnectedDrive, ki omogoča veliko število uporabniških funkcij. Nadgrajen je bil pomočnik za parkiranje, prav tako pa so nadgradili sistem za dinamični nadzor stabilnosti in dinamični nadzor oprijema. Vožnja bo lahko tako še bolj dinamična in še bolj električno vznemirljiva.

Galerija slik: Športna različica BMW i3s

Novi BMW i3: zdaj tudi športna različica BMW i3sOdpri galerijo
Harley-Davidson Fat Bob Harley-Davidson Fat Bob: svež veter v svetu Harley-Davidsonov high_cayenne_2017_porsche_ag (5) Novi Porsche Cayenne (2018): kajenski poper s športnim pridihom Audi predstavlja sončne celice Audi predstavlja sončne celice Maserati Ghibli GranLusso Maserati Ghibli GranLusso: Maserati Ghibli z novim obrazom · · · ·