Jaguar I-PACE
Utrip mesta · mobilno

Na slovenske ceste je zapeljala mačka, ki je praktično neslišna. Če smo prej njeno ‘predenje’ lahko poistovetili z ropotom motorja na notranje izgorevanje, bomo zdaj njeno tišino poistovetili s pripravljenostjo na napad – to je trenutek, ko se divja mačka pripravi na pregon in pokaže vse kar zna. In ko se Jaguar I-PACE požene, nas ne pusti hladnih!

Popolnoma električni Jaguar I-PACE je že na slovenskem trgu. Malce z zamudo, a tako je, ko imajo večje evropske države prednost, predvsem pa boljšo infrastrukturo. I-PACE je dobil številne nagrade in priznanja v Evropi in drugje po svetu.

Zaradi uporabe električnega pogona imamo na voljo več prtljažnega prostora in drugih odlagalnih mest. V dolžino je malenkost krajši od Jaguarja F-PACE, a ima daljšo medosno razdaljo kot XF. V zadku imamo na voljo 656 litrov prtljažnega prostora, v osrednji konzoli za 10,5 litrov, v odprti pod ‘pokrovom motorja’ pa še dodatnih 27 litrov.

Jaguar I-PACE uporablja baterijo s kapaciteto 90 kWh, 80% pa jo lahko napolnimo v 85 minutah, če polnimo z močjo 50 kW. Pri polnjenju s 100 kW bomo za vsakih 100 kilometrov poti potrebovali 15 minut polnjenja. Po WLTP ciklu lahko s polno baterijo prevozimo do 470 kilometrov dolgo pot.

Pospeški, ki jih ponuja I-PACE so nekaj, kar nismo že dolgo občutili. Elektromotor s 400 konjskimi močmi požene do 100 km/h v 4,5 sekundah, njegova končna hitrost pa se ustavi pri 200 km/h.

Jaguar I-PACE se bo spopadel z Audijem e-tron, Mercedes-Benz EQC in Teslama Y in X. Na voljo je s tremi stopnjami opreme, kupiti pa ga je mogoče od 79.962 evrov dalje.

Galerija: Jaguar I-PACE

Jaguar I-PACEOdpri galerijo

2019FordMondeo-Hybrid_04 (1) Novi Ford Mondeo Hybrid: še elegantnejši Mansory Bugatti Chiron Centuria Mansory Bugatti Chiron Centuria: presega meje zmogljivega! Brez naslova Toyota: Toyotina električna revolucija obljublja veliko tesla-racing-game-steering-wheel-brakes3-1200x630 Tesla Beach Buggy Racing 2: igra, ki jo igraš kar z volanom od Tesle ·