Ferrari SF90 Stradale
Utrip mesta · mobilno

Najnovejši Ferrari SF90 Stradale je naravnost neverjeten, njegove zmogljivosti pa še kako impresivne – 1000 konjskih moči, štirikolesni pogon in priključni hibrid: vse to najdete v najnovejši hibridni hiperšportni zverini Ferrari SF90 Stradale.

Številke o najnovejšem hibridnem hiperšportniku Ferrari SF90 Stradale se berejo kot znanstvena fantastika – najmočnejši 4,0-litrski V8-valjnik z dvema turbinama, ki je do zdaj prišel iz Ferrarijeve tovarne, razvije krepkih 759 (574 kW) konjskih moči. Trije elektromotorji, ki jih poganja litij-ionska baterija, pa imajo še dodatnih 217 (162 kW) konjskih moči. Skupna sistemska moč tako znaša kar 986 konjskih moči, s tem pa je SF90 Stradale najmočnejši (cestno legalni) Ferrari do zdaj.

Pospeški so v tem primeru izjemni – do 100 km/h požene v le 2,5 sekundah, medtem ko potrebuje do 200 km/h zgolj 6,7 sekund. Najvišja hitrost vranca znaša 340 km/h. Zgolj električne energije ima dovolj za do 25 kilometrov poti, pri čemer lahko doseže najvišjo hitrosti 135 km/h.

Izdelava SF90 skoraj zagotovo ne bi bila mogoča brez predhodnika Ferrari LaFerrari. LaFerrari je tlakoval pot hibridnemu pogonu, ki se bo zdaj pogosteje pojavljal v prihajajočih modelih avtomobila Ferrari. S tem so pokazali, da je tudi Ferrari progresivna avtomobilska znamka, ki gre v korak z ‘elektrificiranim’ časom.

Prenos se vrši preko dvosklopčnega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, po Ferrariju GTC4Lusso pa smo ponovno priča štirikolesnemu pogonu. Notranjost se orientira okoli 16-palčnega visoko resolucijskega zaslona in športnega volana s kopico gumbov – vse skupaj pa nas spominja na kokpite dirkalnikov Formule 1. Ferrari SF90 Stradale je pri 1570 kilogramih za 13 kilogramov lažji od svojega predhodnika, šasija je za 20 % trša, medtem ko se je torzijska togost povečala za 40 %.

Koliko bo Ferrarijevo tehnološko čudo stalo še ni znano, lahko pa smo si enotni, da znesek zagotovo ne bo majhen.

Galerija slik: Ferrari SF90 Stradale

Ferrari SF90 StradaleOdpri galerijo
Honda E Honda E: dobila bo kamere namesto vzvratnih ogledal! BMW E-Scooter: tudi BMW se je pridružil pestri električni druščini BMW E-Scooter: tudi BMW se je pridružil druščini skirojev Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko, že na cesti 2016-tempus-cr-t1-5 Tempus Titan R: retro motor, ki je v resnici električno kolo ·