Novi Peugeot 3008
Utrip mesta · mobilno

Trg športnih terenskih vozil je bogatejši za novega križanca. Novi Peugeot 3008 se ponaša z najnovejšo generacijo vozniškega mesta i-Cockpit, nova zasnova potovalne kabine pa se lahko pohvali z 12,3-palčnim digitalnim zaslonom visoke ločljivosti za voznika, medtem ko so infozabavnemu sistemu odmerili ločen 8-palčni zaslon na dotik na sredini armaturne plošče. Vzdušje poleg futuristične armature ustvarja tudi napredna ambientalna osvetlitev. Izdelan je na prilagodljivi platformi EMP2. In ja, spomin vam dobro služi. 3008 je bil do sedaj v segmentu enoprostorcev, starega in novega, ki bo tekoči trak zapustil oktobra 2016, pa v resnici druži le še ime.

SUV je segment, ki ga enostavno ne smeš izpustiti.” je bilo slišati v Parizu na predstavitvi Peugeota 3008. In tako namesto, da bi bil novi Peugeot 3008 enoprostorec, postaja SUV, kompaktno športno terensko vozilo, križanec srednjega razreda. Postavili so ga na prilagodljivo platformo EMP2, ki ga poleg Peugeota uporablja  tudi Citroën in zaradi katere je odvrgel 100 kilogramov in to kljub temu, da je, kot boste spoznali v nadaljevanju, večji od predhodnika.

PREBERITE ŠE: Airbus H160: Peugeot s helikopterjem prihodnosti

Novi Peugeot 3008 meri 4,45 metra (80 centimetrov več kot zadnji 3008) in je eden bolj ”žepnih” križancev v avtomobilskem razredu C. Avto pa se je ne le potegnil, ampak tudi nekoliko ”zredil”. Medosna razdalja je namreč 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku, kar pomeni več udobja v potniški kabini, na svoj račun pa je prišel tudi prtljažnik. Ta zdaj meri 520 litrov, kar je 90 litrov več od trenutno aktualnega modela 3008. Kupec bo lahko sprva izbiral med šestimi motorji in sicer parom turbo bencinskih (1,2-litrski PureTech motor s 96 kW moči in 1,6-litrski THP motor z 121 kW moči) in kvartetom dizelskih motorjev (1,6-litrski BlueHDI motor z 73 kW moči ali 88 kW moči ter 2,0-litrski BlueHDI motor z 110 kW moči ali 132 kW moči), moč na kolesa pa bo lahko prenašal bodisi preko 6-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.

Od tal ga bo ločilo 22 centimetrov, za varno vožnjo pa bo skrbel asistenčni sistem, ki bo ponujal sistem za zaviranje v sili, prilagodljive žaromete, radarski tempomat z opcijo zaustavitve, avtomatsko parkiranje, opozorila na varnostno razdaljo in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. Za karseda udobno vožnjo bodo skrbeli tudi prednje sedeži z možnostjo masaže, kompakten in oblikovno prenovljen volan (v polnem zrnastem usnju), zlitje z okolico bo ponujalo veliko panoramsko steklo vredno ateljejev, za telefone bo skrbela možnost brezžičnega polnjenja telefona, ubogal bo na glasovne ukaze ter nudil pet režimov vožnje in sicer normalno, blato, pesek, sneg in izklop ESP.

Za hip se ustavimo še pri vozniškem mestu Peugeot i-Cocpit. Ta čute popelje dlje kot katerikoli avto pred njim. S pritiskom na posebno tipko i-Cockpit Amplify vklopite sistem, ki poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila. Na vid preko nastavitve moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.

Novi Peugeot 3008Odpri galerijo
BMW 2002 Hommage BMW 2002 Hommage – reinkarnacija legende iz leta 1973 BMW 750d je najmočnejši dizel Bavarcev BMW 750d: najmočnejši dizelski motor našel svojo prvo ”žrtev” Ga prepoznate? Peter Prevc in ostali slovenski smučarski skakalci drveli s karti Volvo 40.1 in 40.2 Volvo 40.1 in 40.2: ”dražilnika” modelov XC40 in V40 ·