RENAULT CAPTUR (HJB)
Utrip mesta · mobilno

Po prodaji 1,5 milijona primerkov je nastopil čas za novega pionirja segmenta urbanih športnih terencev – novega Capturja! Ta prihaja na trg v preobraženi obliki, ki kaže posodobljene poteze športnega terenca, ki so tako atletske kot dinamične. Še vedno je prilagodljiv, a zaradi revolucije notranjščine, s katero dosega nove razsežnosti v tehnologiji in kakovosti, je postal še bolj gostoljuben.

S preobrazbo je le še okrepil identiteto športnega terenca

Elegantno izklesani blatniki, vdolbena boka in »lebdeča« streha: novi Captur je prepoznaven na prvi pogled. Je bolj atletski in dinamičen, temeljito prenovljen v skladu z okrepljeno gensko zasnovo športnega terenca. Preobrazba zunanjosti mu je dala modernejše poteze, bolj poudarjene in bolj izrazne, ki obenem spoštujejo čutne aspekte tistega, kar pri Renaultu imenujejo »French Design« in temu ustrezno cenijo. Novi Captur je nekaj daljši in oblikovno poudarjen z 18-palčnimi platišči. Na novo opredeljen videz, izredna natančnost stikov, izključno s svetilnimi diodami opremljena svetila, svetlobni pečat znamke v obliki nasproti obrnjenih črk C spredaj in zadaj, ožje zadnje luči in okrasni kromasti vstavki bistveno prispevajo k izboljšani kakovosti.

Očarljiva silhueta atraktivnega terenca

Z bolj atletsko postavo in dvignjeno bočno linijo ima novi Captur pristen videz športnega terenca. Tega dodatno okrepijo posebni elementi: zaščitni oblogi pod odbijačema spredaj in zadaj, črne zaščitne obrobe spodnjega dela karoserije in blatnikov ter aluminijasta strešna nosilca. Naguban, proti maski spuščajoč se pokrov motorja, bolj poudarjen naklon strehe zadaj in zmanjšanje zastekljenih površin mu zagotavljajo večjo mero dinamičnosti.

90 obrazov novega Capturja

Oranžna Atacama, ognjeno rdeča in prusko modra so samo tri izmed karoserijskih barv, ki so na voljo za novi Captur, poleg ametistno črne za različico INITIALE PARIS. Te barve z izredno globino in sijajem poudarjajo atletsko postavo in dinamični videz novega Capturja ter videz »lebdeče« strehe, ki je posebno očiten na dvobarvnih izvedenkah. Kupci novega Capturja lahko izbirajo med kar 90 možnimi kombinacijami, kar je edinstvena ponudba v tem segmentu.

Gledal bo samo še z LED-enim pogledom

Novi Captur ima že od osnovne različice serijsko vgrajena izključno s svetilnimi diodami (LED) opremljena žarometa in za modele Renault značilen svetlobni pečat v obliki nasproti obrnjenih črk C. Zelo ozki zadnji svetili novega Capturja ohranjata Renaultov značilni svetlobni pečat v obliki dveh črk C, kar je prvikrat v serijskem modelu. Enako kot spredaj je tudi zadaj prepoznaven trirazsežnostni raster. Luči, ki s svojo zapeljivo obliko segata tudi na vrata prtljažnika, dajeta vtis zelo širokega avtomobila.

Potniški prostor le iz skrbno izbranih materialov!

Revolucija notranjščine, ki jo je prvi prinesel novi Clio, se nadaljuje v novem Capturju, ki se vzpenja stopničko više. Prevzema zasnovo Smart Cockpit, ki je rahlo zasukan proti vozniku, in novo »lebdečo« osrednjo konzolo. V tej so najnovejše tehnologije, ponaša se z največjim zaslonom v razredu in zagotavlja odločno moderno ergonomičnost za bolj poglobljeno občutenje vožnje. V novem Capturju je težko spregledati prestižne materiale, mehke prevleke armaturne plošče, obloge vrat in obrobo osrednje konzole, skrbno obdelane stike in novo zasnovo sedežev: učinki se čutijo na prav vseh ravneh!

Napredna ponudba motorjev

Novi Captur je napredoval tudi z razširjeno in v veliki meri prenovljeno ponudbo motorjev, tako bencinskih kot dizelskih. Ti v kombinaciji s pet- in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko pokrivajo široko in navzgor povečano paleto moči, ki sega od 100 do 155 KM pri bencinskih oziroma od 95 do 115 KM pri dizelskih motorjih. Vsi pripadajo najnovejši generaciji, ki ima vrhunske tehnologije za zagotavljanje optimizirane porabe goriva ter ravni izpustov in s tem manjši vpliv na okolje. Nabor motorjev v novem Capturju bo od letos obogaten s priključnim hibridnim pogonskim sklopom, ki so ga poimenovali E-TECH Plug-in.

Smart cockpit in »lebdeča« posebnost

Ključni element armaturne plošče »Smart Cockpit« je 9,3-palčni zaslon multimedijske naprave, ki je dvakrat tolikšen kot 7-palčna različica in je največji zaslon v tem razredu. Pokončna tablica v potniški prostor vnaša izrazito modernost, njena rahla upognjenost pa izboljša berljivost zaslona. Tudi osrednja konzola je ključni sestavni del zasnove »Smart Cockpit« v novem Capturju. Dvignjena je zaradi boljše ergonomičnosti voznikovega položaja in da mu je prestavna ročica bolj pri roki, njena najbolj dodelana izvedenka pa ima povsem novo »lebdečo« zasnovo, ki v potniški prostor vnaša občutek lahkotnosti. Predvsem pa sprošča prostor za odlagalna mesta in za poličko za indukcijsko polnjenje pametnega telefona. »Lebdeča« konzola ponuja gladke in natančne gibe, ki prispevajo svoje k občutenju vožnje.

Novi Captur bo poskrbel za udobje potnikov od A do Ž

Novi Captur ima sedeže, kakršni so običajno v avtomobilih višjega segmenta. Zaradi daljšega sedala in bolj obdajajoče oblike zagotavljajo boljšo oporo. Zaradi napol mehke lupine potnikom zadaj zagotavljajo bistveno več prostora za kolena, tanjši usločeni vzglavniki pa izboljšujejo preglednost nazaj. Zaradi priročnejših upravljal sedeži zagotavljajo boljšo ergonomijo in preprostejšo rabo. Potniški prostor novega Capturja bogatijo novi okrasni elementi in oprema, ki povečujejo njegovo udobnost, ergonomičnost in kakovost. Brezskrbni smo lahko tudi, kadar odhajamo na pot s prtljago. Novi Captur ima namreč zdaj 27 litrov več prostornine v prtljažniku, in sicer kar 536 litrov, kar je največ v njegovem razredu. Prostornino prtljažnika je možno povečevati z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 centimetrov in z odstranljivim dnom, ki omogoča dvonadstropno ureditev prtljažnika za lažje vsakdanje nalaganje.

Easy DRIVE – nepogrešljiv sopotnik zdaj tudi v novem Capturju!

Enako kot novi Clio tudi novi Captur pomagala za vožnjo demokratizira z najcelovitejšim in najnaprednejšim naborom v svojem segmentu, ki pripomore k sproščeni vožnji. Z vrsto pomagal so sistemi vse bližje avtonomnemu avtomobilu. Napredna pomagala za vožnjo, parkiranje in varnost skupaj tvorijo sistem Renault EASY DRIVE. Njegove funkcije so preprosto nastavljive prek zaslona na dotik multimedijske naprave Renault EASY LINK. Ob funkcijah, kot sta 360-stopinjska kamera in sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili z zaznavanjem kolesarjev in pešcev, je popolna novost v ponudbi Renaulta tudi sistem aktivnega zaznavanja prometa za avtomobilom, s katerim je vzvratna vožnja na parkiriščih še preprostejša.


Jeep E-Bike Jeep E-Bike: električno kolo z odličnim terenskim pedigrejem Alpine A110 SportsX Alpine A110 SportsX: Alpine za smučarske navdušence 47 Jeep Gladiator XMT: Jeep za vojaške potrebe DeLorean DMC-12 DeLorean DMC-12: slavni filmski avtomobil se vrača ·