Novi Suzuki Ignis
Utrip mesta · mobilno

Vrača se drobceni Suzukijev športni terenec Ignis, ki se je v Sloveniji lepo prijel. Novi Suzuki Ignis (2017) je varnejši, okolju prijaznejši, peresno lahek in lepši.

Novi Suzuki Ignis (2017) se bo prikupil marsikomu. Njegov obraz je mešanica terenca in mestnega palčka. V dolžino meri 3,7 metra (le 13 centimetrov je daljši od Fiata 500), tehta peresno lahkih 855 kilogramov, notranjost pa je do roba napolnjena z elektronskimi pomagali. A še bolj kot to navduši dejstvo, da je kljub majhnosti izjemno prostoren.

Prtljažnik ponuja 267 litrov prostornine oz. 227, če vozimo različico na štirikolesni pogon. Ker sta zadnja sedeža pomična, se lahko prtljažnik še poveča.

PREBERITE ŠE: Subaru VIZIV-7 SUV – SUV Veliki: pripravljen, da si pokori vse terene in tekmece

Vozniško okolje je ergonomsko dobro zastavljeno, preprosto zasnovana armaturna plošča ima lahko tudi velik zaslon, ki jih pri takšnih palčkih nismo vajeni. Opremljen je s kopico varnostnih pripomočkov, kot so samodejno zaviranje v sili, dvojna kamera za zaznavanje ovir ter sistem za zaznavanje utrujenosti voznika in opozorilo ob nenamernem zapuščanju pasu. Poganja ga 1,2-litrski agregat, ki zmore 90 konjskih moči (66 kW).

Na voljo je s pogonom na dve ali štiri kolesa, na katera moč prenaša 5-stopenjski menjalnik. Izberete lahko tudi hibrida, a elektromotor je namenjen zgolj speljevanju, litij-ionska baterija pa se polni z energijio, ki se sprošča ob zaviranju. K nam naj bi novi Suzuki Ignis zapeljal spomladi 2017.

Galerija – novi Suzuki Ignis:

Novi Suzuki IgnisOdpri galerijo

Consumer – trapezoidni avtomobil Consumer: trapezoiden avto, ki se požvižga na ustaljene norme Upside Racks - inovativni nosilec za kolesa Upside Racks – nosilec za kolesa, ki stvari (dobesedno) postavlja na glavo Kolo Cherubim Air Line Nenavadna kolesa 2016: kolesa, ki so razmišljala onkraj ustaljenih okvirjev Mercedes-Benz 2040 W196R Streamliner Strupena študija na reaktivni pogon kot poklon bolidu Mercedes-Benz W196R · · ·