fbpx

Novi Volvo XC60 (2017): s potniško kabino, v kateri je zrak čist kot v gorah

Novi Volvo XC60 (2017)

Težko pričakovani novi Volvo XC60 je tu. Volvo je novo generacijo svojega srednjega športnega terenca razkril na avtosalonu v Ženevi. Njegov predhodnik je bil na trgu kar devet let. Platformo in oblikovalske elemente si novi Volvov SUV v mnogočem deli z večjim modelom XC90.

Kar devet let je bilo potrebnih, da je na trg prišel novi Volvo XC60, srednje veliki SUV. Aktualna generacija je bila prava uspešnica, saj je model predstavljal kar 30 odstotkov prodaje Švedov. Poleg vse najnovejše tehnologije za informiranje, razvedrilo in varnost omogoča tudi delno avtonomno vožnjo. Stoji na skrajšani platformi SPA, ki si jo lasti serija 90 (XC90, S90 in V90).

Novi Volvo XC60 bo moral zapolniti velike čevlje.
Novi Volvo XC60 bo moral zapolniti velike čevlje.

Paleta motorjev obsega bencinske in dizelske motorje, katerih moč se razteza od 187 do 316 ”konjev”, na voljo pa je tudi hibridni pogon T8 Twin Engine, ki z mesta do 100 km/h pospeši v 5,3 sekunde. Vsi motorji so štiricilindrski, in sicer dva dvolitrska dizelska (D4 s 187 KM in D5 z 232 KM) in dva dvolitrska bencinska agregata (T5 z 251 KM in T6 s 316 KM).

V potniški kabini je zrak svež kot v gozdu.
V potniški kabini je zrak svež kot v gozdu.

Krasi ga poseben filter, ki bo onesnaženemu zraku onemogočil vstop v potniško kabino, v kateri bo, kot pravijo, ”svež skandinavski zrak”.

PREBERITE ŠE: Volvo: s storitvijo concierge vam ne bo več treba na črpalko ali servis


Volvo je bil vedno izjemno varen avto in tako ostaja še naprej. Novi Volvo XC60 bo vozniku s samodejnim premikanjem volana pomagal iz nevarnega območja v različnih kritičnih situacijah. S samodejnim krmiljenjem so namreč nadgradili sistem City Safety, ki je namenjena situaciji, ko zgolj zasilno zaviranje ne bi bilo dovolj za izogib trku. Terenec bo prevzel nadzor in se izognil oviri (živali, pešcu) med hitrostmi 50 in 100 km/h.

Na osnovi samodejnega krmiljenje deluje tudi sistem Oncoming Lane Mitigation (izogibanje nasprotnemu pasu), ki pomaga pri izogibanju trka z vozilom na sosednjem voznem pasu. S samodejnim krmiljenjem pa je nadgrajen tudi sistem za zaznavanjem mrtvega kota BLIS (Blind Spot Information System). V tem primeru voznika vrne na sredino svojega voznega pasu.

”Vse tri funkcije pomenijo tudi pomemben korak v smeri avtonomne vožnje,” pravi direktor Volvovega varnostnega centra Malin Ekholm. Novi Volvo XC60 bo na voljo od julija 2017 dalje.

Galerija – novi Volvo XC60 (2017):

Dodatne Informacije

Več informacij:
volvocars.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.