Opel Corsa-e
Utrip mesta · mobilno

Opel se bo ponovno odpravil na zahteven teren blata in peska, a tokrat brez glasnega motorja na notranje izgorevanje. Reli Corso-E bo poganjala električna energija, za sabo pa ne bo puščala škodljivih emisij, temveč zgolj visok zvok vrtečega se elektromotorja in zvoka gum, ki se upirajo terenski podlagi.

Opel ponovno orje ledino, tokrat v obliki prvega tovarniškega električnega reli avtomobila na svetu. Opel Corsa-e je osnovana na popolnoma električni in civilni Corsi-e, ki se bo javnosti pokazala na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Reli Corso poganja enak motor, s 100 kW (136 KM) moči in 260 Nm navora, ki črpa energijo iz baterije s kapaciteto 50 kWh. Tu se primerjava s ‘cestno’ različico konča, saj ima reli različica nameščeno vzmetenje za vožnjo po terenu, prilagodljive zavore, mehansko zaporo diferenciala, varnostno kletko in še kaj. Obenem bo prihodnje leto zaživel ADAC Opel e-Rally Cup, ki predstavlja prvo športno blagovno znamko, ki se je podala v svet električnega relija. Opel Cora-e bo tako že prihodnjo sezono dobila priložnost, da pokaže, kako dobro se znajde na hitri terenski preizkušnji.

Civilna različica Opel Corsa-e, bo lahko prevozila do 330 kilometrov dolgo pot. Enaka kapaciteta bi tako morala biti povsem dovolj za posamezno etapo rali tekmovanja. Ekipe, ki si bodo želele vstopiti v svet električnega relija, bodo morale za tovarniški rali avtomobil odšteti manj kot 50.000 evrov.

Galerija: Opel Corsa-e

Opel Corsa-eOdpri galerijo
Porsche 988 Vision Porsche 988 Vision: koncept, ki uresničuje naše najbolj divje sanje hyundai-45-rear-tsr-e2e Hyundai 45 Concept: skrivnostna Hyundaijeva električna prihodnost Kreativne komunikacije d.o.o. Car Show Portorož: The Art of Modern Mobility Rolls-Royce Ghost Zenith Collection Rolls-Royce Ghost Zenith Collection: sklepno dejanje pred prihodom nove luksuzne limuzine · · ·