fbpx

Po čem hrepenijo ženske, je razkrila raziskava blagovne znamke Activia

Kaj preprečuje ženski, da bi uresničila svoje sanje? To vprašanje si je zastavila blagovna znamka podjetja Danone – ACTIVIA in v okviru mednarodne raziskave poiskala pravi odgovor.

Odgovor preseneča: manj kot zunanji dejavniki na uresničevanje lastnih sanj vplivajo ženske same ter njihov kritični notranji glas. Pod geslom “Live InSync” – biti v sozvočju sama s seboj – priljubljena blagovna znamka jogurtov ACTIVIA motivira ženske k odkrivanju in izkoriščanju svojega potenciala.

Kako velik pomen imata notranja drža in ravnotežje za doseganje osebnih ciljev, je pokazala raziskava, ki sta jo za ACTIVIO opravila Google in GlobalWebIndex. Tako kar 62 odstotkov anketiranih žensk pravi, da jim prav kritični notranji glas najbolj otežuje pot do samouresničitve. “Da bi lahko odkrili in izkoristili svoj potencial, moramo notranjega kritika spremeniti v notranjo motivacijo,” pravi psihologinja prof. Ellen Langer. Za dobro počutje moramo ustvariti ravnotežje med umom in telesom. Po mnenju znanstvenice je za pozitivno naravnanost treba vzpostaviti sožitje telesa in duha. Notranji glas namreč lahko ženske opogumlja, jih spravi v dvome ali pa jih celo prestraši. Zaradi teh razlogov se pogosto dogaja, da imajo ženske do sebe previsoke zahteve.

  • 56 % vprašanih navaja, da jim notranji glas pravi, da niso v pravi formi, da bi začele nov hobi.
  • 67 % vprašanih navaja, da se velikokrat same spravljajo pod velik pritisk, kako iz sebe dobiti najboljše.
  • 62 % vprašanih navaja, da jih notranji glas oziroma notranji kritik zadržuje bolj kot karkoli drugega pri sprejemanju pomembnih odločitev.

‘Notranji kritik’ v ženski pa ima lahko celo pozitivne učinke, saj jo sili, da se trudi za dosego zastavljenih ciljev. Pri tem je treba kritika v sebi jemati kot motivator. Po navedbah prof. Ellen Langer, socialne psihologinje na Harvardski univerzi, notranji kritik pomaga najti in izkoristiti potenciale in sposobnosti, če se naučimo z njim delati. Anketa je zajela tudi ženske, ki se svojega notranjega kritika zavedajo in z ‘njim’ sodelujejo.

Dobili so sledeče rezultate:

  • 83 % se zaveda svojih sposobnosti in se samozavestno in z veseljem lotijo novega hobija.
  • 87 % se počuti dobro in se drži svojih načrtov.
  • 79 % se pogosteje športno udejstvuje in je doseglo dobršno mero samospoštovanja ter se zato več ukvarja s svojim telesom in sama s sabo.
  • 84 % jih bolj verjame v svoje zmožnosti in najde lastne potenciale pri delu.
  • 84 % jih bolj verjame vase in v lastne sposobnosti ter stoji za svojimi dejanji.
  • 82 % je bolj samozavestnih pri pogovorih z ljudmi.
  • 77 % je bolj pripravljenih na zmenke, ker so samozavestne.

Ta študija je osnova za ACTIVIA kampanjo ”Live InSync”. S kampanjo želi Activia spodbuditi ženske k odkrivanju svojih potencialov in k uresničitvi sanj. Resnične zgodbe žensk z vsega sveta pomagajo drugim ženskam, da vzpostavijo v harmonijo same s seboj.

Activia jogurti - nova dva okusa
Activia jogurti – nova dva okusa

Tako je včeraj na Ljubljanskem gradu svetovno znano podjetje Danone predstavilo novo podobo jogurtov ACTIVIA in novo pozicioniranje blagovne znamke ter nam podrobno predstavilo rezultate raziskave. Družbo pa sta nam delala dva nova okusa blagovne znamke ACTIVIA – kvinoja & sončnična semena ter pira & mak. Vrhunski dogodek so pospremile kreacije kuharskega mojstra Igorja Jagodica, ki je pripravil mojstrske krožnike iz sestavin novih dveh jogurtov.

Galerija: Utrinki iz dogodka Activia

Dodatne Informacije

Več informacij:
activia.at 

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.