Polestar 2
Utrip mesta · mobilno

Polestar 2 smo pričakovali šele v Ženevi, a se je s svojimi atributi razgalil že pred avtomobilskim salonom. Avantgarden dizajn, zavidljiv električni doseg in prvi Googlov sistem za interakcijo z avtomobilom, pa ga naredijo še toliko bolj zanimivega.

Polestar 2 je drugi izmed električnih avtomobilov znamke Polestar, ki je sicer pod okriljem znamke Volvo. Po karakteristikah ga lahko označimo za neposrednega rivala Teslinemu modelu 3, s katerim bo Polestar 2 tudi cenovno povsem primerljiv. Polestar 2 uporablja za pogon dva elektromotorja, s skupno 408 konjskimi močmi (300 kW) in 660 njutonmetri navora. Baterija s kapaciteto 78 kWh ima dovolj energije za skoraj 500 kilometrov dolgo pot in je dovolj močna, da požene avtomobil od 0 do 100 km/h v manj kot petih sekundah. Baterija je sestavljena iz 27 modulov, ki so vgrajeni v dno avtomobila. S tem so inženirji povečali togost ter zmanjšali hrup in vibracije.

Polestar 2 bo poskrbel za pametno, priročnejšo in še bolj električno vozno izkušnjo. Preko digitalne platforme se bodo lahko lastniki povezali v največjo javno mrežo polnilnic na svetu, s tem pa bo iskanje in polnjenje občutno manj stresno opravilo. Zabavno-informacijski sistem je osnovan na Androidu, priskrbel pa ga je nihče drug kot Google. V tem primeru ne gre zgolj za povezavo s pametnim telefonom, podpira tako Andoid Auto kot Apple Car Play, temveč za prvi Googlov sistem, ki je narejen z namenom delovanja v avtomobilu. Preko 11-palčne ‘tablice’, nameščeno nad osrednjo konzolo, in vmesnikom upravljamo z vsemi funkcijami v avtomobilu. Na voljo imamo Googlovo tržnico z aplikacijami, Googlove zemljevide in Googlovega asistenca, s katerim lahko glasovno komuniciramo.

Izredno pameten Googlov sistem in zmogljiv električni pogon sta ‘zapakirana’ v avantgarden dizajn. Oblikovne smernice je Polestar 2 podedoval od predhodnika Polestar 1, a je za razliko od njega še drznejši, a kljub vsemu bolj praktičen. Ima obliko petvratnega kupeja in izstopajoče LED žaromete, ki jih dopolnijo stranska ogledala brez okvirjev in zlato obarvane zavorne čeljusti in pokrovčki ventilov na kolesih. Enako barvno tematiko zasledimo v notranjosti, kjer imamo izrazit kontrast med zlatimi varnostnimi pasovi in črnim, tudi veganom prijaznim, oblazinjenjem.

Galerija slik: Polestar 2

Polestar 2Odpri galerijo

Škoda Kamiq Škoda Kamiq: urbani SUV, namenjen mlajšemu občinstvu Suzuki Ignis To so najbolj varni avtomobili (2019) Volkswagen T-Roc R Volkswagen T-Roc R: najbolj ‘nabildan’ T-Roc Novi Peugeot 208 Novi Peugeot 208: v mesto prihaja prihodnost · ·