Porsche Panamera 4 E-hybrid
Utrip mesta · mobilno

Četrta različica modela Porsche Panamera 4 E-hybrid je postala električna. Porsche obljublja zgolj 2,5 litra porabe na 100 kilometrov in 50-kilometrski električni doseg.

Priključni hibrid Porsche Panamera 4 E-hybrid poganjata 2,9-litrski bencinski V6 biturbo bencinski motor, ki zmore 330 KM (242 kW), in elektromotor s 136 KM (100 kW). Skupna sistemska moč znaša 462 KM (339 kW, 700 Nm navora), ki jo na vsa štiri kolesa prenaša 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Štirisedežni športni poslovnež lahko na elektriko (brez izpustov) tiho kot miška vozi 50 kilometrov pri hitrosti 140 km/h. Največja učinkovitost avtomobila bo po besedah Porscheja dosežena v samodejnem voznem programu Hybrid Auto.

PREBERITE ŠE: Nova Porsche Panamera — luksuzna limuzina, za petične in drugačne managerje

Zelena Panamera se ponaša z baterijo z zmogljivostjo 14,1 kilovatne ure, ki se napolni v 5,8 ure (s 7,2-kilovatnim polnilnikom), s hitrim polnilnikom pa čas poseka na 3,6 ure (s hitrim polnilnikom in 230-voltnim priključkom). Od 0 do 100 km/h porabi 4,6 sekunde ter se priganja do 278 km/h. Še bolj kot to navduši nizka poraba in izpusti CO2. Na 100 kilometrov naj bi porabil pičla 2,5 litra in v okolje spustil 56 gramov CO2 na kilometer. Ima zračno vzmetenje, ki skrbi za uravnoteženje udobnost in športnosti. V Slovenijo bodo ekološko ozaveščeno Panamero pripeljali aprila 2017, trgovci pa se bodo od nje ločili za 107 tisoč evrov.

Porsche Panamera 4 E-hybrid:

Porsche Panamera 4 E-hybridOdpri galerijo

Gymkhana 9 Gymkhana 9 – Ken Block tokrat trpinči Forda Focusa RS RX Opel Karl Rocks Opel Karl Rocks – mestni malček, po katerem se preteka kri križanca Električni dostavnik Mercedes Vision Van Dostavnik prihodnosti Mercedes Vision Van – kurir za 21. stoletje Novi Hyundai i30 – 2017 Novi Hyundai i30: se Golfu že tresejo hlače? · · ·