fbpx

Preverjene taktike: to naredi, če moški, ki ti je všeč, ne dojema tvojih namigov

V njegove možgane ne moreš vstopiti, zato ti predlagamo, da poskusiš s taktikami, ki bi MORALE delovati!

Kaj narediti, ko moški, ki ti je všeč, ne dojema namigov? To zna biti precej neprijetno, še posebej, če nisi prepričana v njegova čustva – takrat si postavljena pred resno dilemo, ali nadaljevati z dvorjenjem ali prenehati in si prihraniti morebitno bolečo zavrnitev.
Preden obupaš, poskusi s temi petimi preverjenimi taktikami, ki morda obrodijo sadove.

To naredi, če moški, ki ti je všeč, ne dojema tvojih namigov …

Spogleduj se.

Če ti je nekdo všeč, mu nameni zadostno količino očesnega stika – to izraža tvojo samozavest, hkrati pa je dovolj močan signal, ki sporoča naklonjenost in zanimanje. Spogledovanje, nasmeški, smeh in namenjanje pozornosti so vse taktike, ki preverjano delujejo.

Izogibaj se neprimernemu vedenju.

Ni pomembno le, katere taktike ubereš, temveč tudi to, da se izogneš vedenju, ki lahko spodkoplje tvojo ljubezensko srečo. Med takšna vedenja spada neprestano gledanje na telefon, ki sogovorniku sporoča, da te ne zanima zares.

Vzemi si čas zanj.

Za moškega si vzemi čas in poskrbi, da mu nbo nesporno jasno, da mu odmerjaš zajetno količino svojega prostega časa.

S svojo simpatijo preživi kvaliteten čas
S svojo simpatijo preživi kvaliteten čas

Uporabi nevsiljive dotike.

Občasen dotik po roki ali dlani je dober način sporočanja, da ti je za to osebo mar in ti je všeč. Vsekakor mora biti dotik nevsiljiv in si ga mora oseba želeti.

Vprašaj ga.

Če nič drugega ne pomaga in je tvoja simpatija še vedno popolnoma nevedna o tvoji naklonjenosti, jo lahko preprosto vprašaš, ali tvojih znakov ne prepozna. Izogni se igricam in simpatiji neposredno povej, da ti je všeč. Morda boš presenečena, koliko pozitivnih pik ti lahko to pri tej osebi prinese.

Veliko sreče! 🙂

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.