shutterstock_355290932
V zraku · buzz buzz

Čas je, da preizkusite pobarvanke za odrasle! Življenje je lahko včasih zelo naporno in stresno, zato odložite svoj pametni telefon … in vzemite v roke barvice!

Če se boste za nekaj časa odklopili s pomočjo pobarvank za odrasle, boste naredili veliko koristnega za svoj duševni svet. S tem boste krepili svojo ustvarjalnost, za trenutek boste prenehali misliti na vse težave, ki pestijo vas in svet, ter se preprosto samo zabavali! In ravno zato gre za eno izmed boljših protistresnih terapij, ki si jih lahko zagotovimo sami!

Prenesite si sledeče pobarvanke in še veliko več na povezavi justcolor.net!

Živali

justcolor.net

Vzorci

justcolor.net

Destinacije, kulturne znamenitosti itd.

justcolor.net

Citati in reki

justcolor.net

Mešano

justcolor.net

Ni pa samo barvanje tisto, ki nas pomirja. Je tudi risanje/slikanje!

In to je 5 presenetljivih koristi risanja. Ni treba, da smo Picasso – zgolj prijeti moramo za svinčnike, barvice ali čopič in se prepustiti procesu ustvarjanja.

Izboljšan spomin

Glede na določene študije risanje izboljšuje spomin. Kako? Raziskovalci ugibajo, da pripomore k integraciji semantičnih, vizualnih in motoričnih informacij. Več si lahko preberete v izvirnem članku, ki ga najdete tukaj.

Boljša koordinacija fine motorike

Pri risanju moramo ves čas uporabljati koordinacijo med očesom in roko. Poleg tega risanje zahteva razvijanje fine motorike (drobnih in natančnih gibov).

Boljše komunikacijske sposobnosti

Izražanje skozi risanje zahteva, da se prek simbolov, ki jih uporabljamo manjkrat kot običajni jezik, domislimo neke sporočilnosti.

Boljše reševanje problemov

Čečkanje, ki je ena izmed začetnih stopenj pri razvoju otroške risbe, lahko pomaga pri izboljšanju posameznikovih sposobnosti za reševanje problemov. Prosto čečkanje po papirju je pogosto povezano z nekim stanjem zamaknjenosti, v katerem smo precej sproščeni. V takšnem stanju je tudi lažje priti do uvidov rešitev, do tako imenovanih trenutkov hevreke.

Sproščanje

Tako risanje kot čečkanje sproščata. To so pokazale tudi študije. Ta je na primer ugotovila, da lahko čečkanje znižuje krvni pritisk. Pri tem ne igra nobene vloge to, kako dobri smo v risanju.

matheus-ferrero-yAAjoBIKUcA-unsplash Vedno bodi hvaležen za to, kar imaš, ne glede na to, kako težko postane življenje! khaled-ghareeb-qL_EfyvR07s-unsplash Čista resnica: 7 stvari, za katere si vsi želimo, da bi jih v življenju spoznali prej! shutterstock_1366582610 Priporoča jih Bill Gates: 9 govorov s konferenc TED (TED Talks), ki si jih poglej oleg-ivanov-TtjElwlsYDc-unsplash 14 načinov, kako si lahko vsaj malo izboljšate življenje v samoizolaciji · ·