Range rover evoque
Utrip mesta · mobilno

Potem ko je Land Rover leta 2011 avtomobilsko javnost “šokiral” s presenetljivo moderno oblikovanim in naprednim crossoverjem, pa so sedaj pri tej renomirani angleški znamki napovedali, da bodo v Ženevo prišli “oboroženi” s pomlajenim primerkom novega range rover evoqua. Največji napredek je bil narejen na področju ekonomičnosti in teže, veliko pa se govori tudi o kabriolet izvedenki, ki naj bi na ceste zapeljala nekoliko kasneje.

Prenovljenega range rover evoqua bodo sicer na prvi pogled od “starega” ločili le največji ljubitelji modela in te angleške znamke, manj veščim pa sporočamo, da se modela razlikujeta v podobi prednje maske in odbijača, drugačna je podoba LED luči in odprtin za zrak, na zadku se bohoti drugačen strešni spojler.

Prenovljena je bila tudi notranjost, kjer je poudarek na boljših materialih, novi so sedeži, izboljšav pa je bil deležen tudi osem palčni zaslon na dotik, katerega delovanje je hitrejše. Inženirji k temu dodajo še, da so izboljšali zavorni sistem.

Še bolj pomembna pa je bila shujševalna dieta, ki so jo inženirji predpisali vsem motorjem v ponudbi. Rezultat tega je v povprečju od 20 do 30 kilogramov nižja teža in posledično manjša poraba in emisije. Novost v ponudbi predstavlja štirivaljni dizel TD4, ki zmore 110 kW in obljublja povprečno porabo le 4,2 litra in 109 gramov emisij CO2 na km poti. Komur to ne bo dovolj, lahko poseže po 132 kilovatni različici istega motorja, ki se ponaša s podobno ekonomičnostjo v obliki 125 gramov emisij CO2.

Na bencinski strani pa najdemo še Si4 turbo štirivaljnik, ki zmore 177 kW in evoqua požene do 217 km/h in do stotice v le 7,6 sekunde. Vse to ob 181 gramih emisij CO2. Moč je pri tem motorju preko devet stopenjske avtomatike speljana na vsa štiri kolesa, pri ostalih različicah pa sta ta dva dodatka predmet doplačila.

PREBERITE ŠE: Najdražji Range Rover vseh časov

Vse različice bodo premogle še nov terenski sistem all-terrain progress control, ki vozniku lajšala vožnjo po klancu navzdol, kjer potrebuje ta zgolj vrteti volan, za vse ostalo pa poskrbi elektronika sama. Več bo tudi ostale napredne tehnike, na ceste pa naj bi prenovljeni evoque zapeljal še pred poletjem.

Range rover evoqueOdpri galerijo

mclaren-p1-gtr-and-mclaren-f1-gtr-front-end Dirkalnik McLaren F1 GTR proti McLarnu P1 GTR Jahti Wider 125 ne manjka blišča. Luksuzna jahta Wider 125 – iz Evrope v Ameriko z enim tankom Paul Timmer - leseno cyclocross kolo Paul Timmer – leseno cyclocross kolo za vožnjo z mininalno tresljajev Ford tourneo connect Test: Ford tourneo connect – velikoprostorec za turneje ·