Rimac C_Two
Utrip mesta · mobilno

Rimac C_Two se je prvič predstavil javnosti že lansko leto, kjer je obnorel množice. Letos so ga pripeljali ponovno, tokrat v novi preobleki in še bolj žarečega – ima za avtomobilske navdušence naravnost sanjske zmogljivosti, navdušenja nad njim pa ne morejo skrivati niti tisti, ki so vajeni krotiti najhitrejše avtomobile na svetu.

Eden izmed takih je tudi voznik Formule 1 Nico Rosberg, ki ne skriva navdušenja nad superšportnim električnim avtomobilom Rimac C_Two. Če površno pogledamo na letošnjem ženevskem salonu predstavljenega C_Two, bi lahko rekli, da je dobil zgolj nov nanos barve – arktično bela barva v kombinaciji s temno modro pobarvanimi deli avtomobila deluje še kako privlačno –, a nova barva ne pomeni zgolj preobleke, temveč tudi to, da poteka razvoj pri Rimacu po načrtih in so prototipi električne zveri že v izdelavi. Kot kaže, bodo končne različice za stranke nared do leta 2020.

Zunjanost avtomobila Rimac C_Two se barvo ujema tudi z notranjostjo – v njej zasledimo kombinacijo modrega usnja in mat obarvanih delov iz karbonskih vlaken. Ko je Tesla razkrila specifikacije svojega Roadsterja, se je Mate Rimac ponovno usedel za mizo in pričel razmišljati, kakšni inženirski popravki so potrebni, da bo Rimac C_Two boljši kot Teslin težko pričakovani avtomobil.

Da bi čas pospeševanja od 0 do 100 km/h resnično znašal 1,9 sekunde in bi bila najvišja hitrost 400 km/h, je bilo potrebno vgraditi nove menjalnike in narediti nekaj malih, skoraj neopaznih aerodinamičnih popravkov na odbijačih. K boljši zmogljivosti pripomore tudi tako imenovana ‘avtomobilska kletka’, ki je narejena iz karbonskih vlaken in v enem kosu, deli podvozja in karoserije pa so pritrjeni na njo. S tem so povečali torzijsko trdnost, način takšne izdelave avtomobila pa je do zdaj edinstven. Baterija s kapaciteto 120 kWh ima dovolj energije za 550 kilometrov dolgo pot (po globalno usklajenem preizkusnem postopku za lahka vozila WLTP).

V tem trenutku nam je znano to, da skupna sistemska moč Rimacovih elektromotorjev znaša 1914 konjskih moči, navora pa imamo za 2300 njutonmetrov. V teoriji je to dovolj, da bi za pospeševanje od 0 do 100 km/h potrebovali zgolj 1,9 sekunde, za pospeševanje od 0 do 300 km/h pa le 11,8 sekund. A to je zgolj teorija, saj je te napovedi potrebno še dokazati! In glede na to, da so pri Rimacu pri oblikovanju avtomobila Rimac C_Two pozorni na vsak milimeter, obstaja velika verjetnost, da jim bo napovedano tudi uspelo.

Galerija: Rimac C_Two

Rimac C_TwoOdpri galerijo

Nova Mazda CX-30: križanec, ki veliko obljublja Nova Mazda CX-30: križanec, ki veliko obljublja Audi Q4 e-tron concept Audi Q4 e-tron: električni SUV z zavidljivim dosegom Koenigsegg Jesko Koenigsegg Jesko: mu bo uspelo prebiti magično mejo 480 km/h? Jaguar XE Jaguar XE: širši, nižji in bolj mišičast · ·