Rivian R1T
Utrip mesta · mobilno

No, vsaj tako so pri Rivianu poimenovali najnovejši projekt dveh električnih avtomobilov. Prvi je Rivian R1S, električni SUV, drugi pa Rivian R1T, električni poltovornjak oziroma pick-up. V osnovi sta enaka, le odločiti se morate, katera karoserijska oblika vam je bolj pri srcu.

Številke, ki jim prikazujeta Rivian R1S in Rivian R1T, so še kako impresivne. Na voljo sta z baterijami z zmogljivostmu 105, 135 ali 180 kWh. Štirikolesni pogon zagotavljajo štirje elektromotorji, ki vsakemu kolesu priskrbijo do 147 kW moči. Glede na moč baterije imamo tako na voljo pogon s 408 konjskimi močmi (300 kW), 710 konjskimi močmi (522 kW) in še bolj neverjetnimi 765 konjskimi močmi (562 kW). A ne zgolj konjske moči, podatki o dosegu so že bolj zanimivi. Baterija z najmanjšo zmogljivostjo nas bo odpeljala do več kot 360 kilometrov daleč, baterija s srednjo zmogljivostjo več kot 480 kilometrov daleč, baterija z največjo kapaciteto pa celo več kot 640 kilometrov daleč.

Niso samo številke tiste, ki so impresivne, impresiven je tudi futurističen dizajn, ki si ga delita oba modela. Čeprav sta oba bolj ‘oglate’ oblike, so luči tiste, ki naredijo razliko. Spredaj najdemo ovalne, pokončno postavljene LED žaromete, med katerima se nahaja LED indikator, ki opravlja funkcijo luči in sveti zeleno, ko je baterija polna in smo pripravljeni na štart. Zadek ima čez celoten del speljano LED svetlobno telo, ki ima funkcijo luči in smerokazov. SUV ponuja še tretjo vrsto sedežev, kar omogoča prevoz sedmim osebam. V poltovornjaku bomo našli dovolj prostora za pet oseb. Zaradi ‘pomanjkanja’ klasičnega motorja imamo v prednjem delu dodatno odprtino za prtljago, pri poltovornjaku pa najdemo še domiselno odprtino čez širino avtomobila, za spravljanje daljših predmetov ali kakršne koli druge prtljage.

Rivian je avtomobilski svet na mednarodnem avtomobilskem salonu v Los Angelesu kar malce šokiral. Zmogljivosti so impresivne, predvsem pa niso povabili na terenske zmožnosti obeh modelov. Kratki previsi omogočajo večje vstopne in izstopne kote, zapeljemo se lahko v do meter visoko vodo, štirje elektromotorji pa poskrbijo za učinkovit štirikolesni pogon. Poleg tega ima Rivian še kopico inteligentnih sistemov, ki zagotavljajo avtonomijo tretje stopnje, kar pomeni, da nam na avtocesti ni potrebno več upravljati z volanom, temveč se samo prepustimo tehnologiji. Tesla je z Rivianom dobila zanimivega konkurenta, mi pa še enega električnega predstavnika, katerega razvoj bomo z zanimanjem spremljali dalje.

Galerija slik: Rivian R1S in Rivian R1T

Rivian R1SOdpri galerijo

Mazda3 Nova Mazda3: postala je še zapeljivejša Porsche 911 Novi Porsche 911: osma generacija legende Bentley Continental GT Convertible Bentley Continental GT Convertible: Continental GT se je popolnoma razkril Mercedes-Benz GLE Novi Mercedes-Benz GLE: v živo je še bolj prepričljiv · · · · ·