SEAT Tarraco
Utrip mesta · mobilno

SEAT Tarraco kot tretji SUV, dopolnjuje paleto avtomobilov SEAT. Izdelujejo ga sicer v Wolfsburfu, a je bil razvit in oblikovan v Barceloni, s tem pa je ohranil svoj španski temperament. Tarraco je postal paradni konj znamke SEAT, kupce pa bo prepričeval z visoko kakovostjo, konkurenčno ponudbo in napredno tehnologijo.

SEAT Tarraco prepričuje z všečnim dizajnom, še bolj pa s prostornostjo in velikostjo prtljažnega prostora. V osnovi ga imamo na voljo za 760 litrov, ki ga s podrtjem sedežev lahko razširimo vse do 1.920 litrov. Tarraco je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži, pri tem pa je mogoče sedeža v zadnji vrsti popolnoma plosko zložit, da dobimo ravno prtljažno površino. Sovoznikov sedež je prav tako mogoče poklopiti v vodoraven položaj, s tem pa imamo omogočen prostor za nalaganje daljših predmetov.

Za večje udobje od uporabi SEAT Tarraca poskrbi 360° kamera, ki prikazuje okolico avtomobila, s tem pa nam precej olajša manevriranje in parkiranje. Asistenčni in varnostni sistemi še dodajo k praktični uporabi in občutno povečajo varnost. Zaradi vseh teh sistemov je SEAT Tarraco tudi dobil vseh 5 zvezdic na testiranju Euro NCAP. Zunanjost Tarraca popestrijo luči v tehnologiji LED, z aktivnimi smerokazi. Opcijsko so na voljo 20-palčna platišča, ki še poudarijo močno in ponosno podobo avtomobila.

Notranjost ponuja ergonomično in preudarno razporeditev. 8-palčni zaslon informacijsko-zabavnega sistema je mogoče upravljati z gestami, omogoča pa tudi povezljivost s pametnimi mobilnimi telefoni. Na voljo so digitalni merilniki, ki omogočajo različne prikaze podatkov. Pri Tarracu je na voljo več voznih profilov, med njimi pa izbiramo s pomočjo vrtljivega gumba na spodnjem osrednjem delu armaturne plošče.

SEAT Tarraco je na voljo z dvema nivojem opreme, Style in Xcellence, kasneje pa se bo pridružil še nivo opreme FR. Na voljo bosta dva bencinska motorja. 1,5-litrski 4-valjni TSI, ki ima 150 (110 kW) konjskih moči in je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesni par. Drugi je 2,0-litrski 4-valjnik s 190 (140 kW) konjskimi močmi in je na voljo s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive. Dizelska motorja imata oba prostornino 2,0-litra, s tem, da ima en 150 (110 kW) konjskih moči, drugi pa 190 (140 kW) konjskih moči. Prvi motor je na voljo z že omenjenima pogonoma in menjalnikoma, drugi pa zgolj s pogonom 4Drive in samodejnim menjalnikom DSG.

Prodaja SEAT Tarraca se je že pričela, do konca leta pa bo na voljo 250 vozil. Osnovna cena bencinske različice znaša od 20.065 evrov dalje, dizelska pa od 30.241 evrov dalje.

Galerija: SEAT Tarraco

SEAT TarracoOdpri galerijo

Mercedes-AMG A 35 4MATIC Mercedes-AMG A 35 4MATIC: najbolj strupen A je dobil še limuzinsko različico Porsche Cayene Coupé Porsche Cayenne Coupé: najlepši crossover kupe vseh časov? BontragerXXXWaveCelHelmetCPSC_25365_A_Primary Trek WaveCel: revolucionarna kolesarska čelada Bentley Continental GT V8 Bentley Continental GT V8: manj je lahko tudi tudi več ·