fbpx

Si alfa osebnost? Če imaš teh 10 lastnosti, si eden izmed njih!

“Kaj si drugi ljudje mislijo o meni, se me ne tiče.” - Wyne Dyer

Kdo so alfa moški in ženske? Gre za dominantne osebnosti. So samozavestni, verjamejo vase, so močni, imajo veliko ambicij.

Spadate med njih? Preverite med 10 značilnostmi alfa osebnosti!

1. Ne ovinkari, takoj preide k bistvu

Točno vedo, kaj si želijo in kaj potrebujejo od drugih ljudi. Povedo tisto, kar si mislijo, zaradi česar jih ljudje sovražijo ali obožujejo – odvisno, kako (ne)prijetna je resnica. Kar povedo, je ljudem ali izjemno všeč ali pa jih odbija. Delujejo po svoje, ne dopuščajo dvomov, so jasni, tako da ljudje vedno vedo pri čem so.

2. Verjamejo dejanjem in ne besedam

Ne zapravljajo časa. Ne obremenjujejo se z izrečenimi besedami ali napisanimi sporočili, ker je to za njih izguba časa, a vedno odgovorijo na njih, zaradi spoštovanja do drugih. Verjamejo v vedenje ljudi, kretnje in dejanske interakcije iz oči v oči. Pri njih štejejo dejanja in ne obljube. Držijo se dogovorov in praviloma nikogar ne razočarajo. To pričakujejo tudi od drugih.

3. Nimajo strahu, da bodo kaj zamudili

Ne obremenjujejo se z zabavami in ne čutijo potrebe, da bi na družbenih omrežjih kar naprej pregledovali objave. Zavedajo se, da jim ni treba poznati vseh tračev ali drame drugih ljudi, spremljali bodo samo stvari, ki jih dejansko zanimajo. Ko jih bo nekaj zanimalo, bodo naredili vse, da se bodo v zadevo poglobili na vse mogoče načine.

4. Naredijo to kar obljubijo, držijo svojo besedo

Njihove besede bodo vedno skladne z vedenjem, saj ne morejo in ne želijo ponarejati svojih stališč pred drugimi. So dovolj pogumni, da spregovorijo ali izkažejo svoje nestrinjanje zaradi nečesa in vedno imajo razloge za svoje ravnanje. Niso namenoma sarkastični, to je le njihov način izkazovanja iskrenosti.

5. Imajo le malo prijateljev, ki jim lahko zaupajo

Čeprav so družabni in imajo nešteto znancev, a le eno ali dve osebi, ki ji lahko zaupajo. So dovolj pogumni, da zapustijo toksičen odnos. Boli jih, če kdo prelomi njihovo zaupanje, zaradi tega še bolj cenijo tiste, ki so ob njih, ko so na tleh.

Imajo le malo prijateljev, ki jim lahko zaupajo.
Imajo le malo prijateljev, ki jim lahko zaupajo.

6. Uživajo v tem, da so sami s seboj

Nimajo nič proti temu, da vse počnejo sami, ne počutijo se osamljeni, ker so navajeni biti neodvisni. Redko prosijo za pomoč, vendar imajo radi partnerje, ki razumejo njihove vrednote in ideje. Ne moti jih, da gredo sami na mesta, ki si jih želijo ogledati, saj natančno vedo, da lahko počnejo stvari z drugimi ljudmi ali brez njih. Za dobro počutje ne potrebujejo družbe.

7. So preprosti

Redkokdaj objavijo svoje fotografije na družbenih omrežjih, če že, bodo delili le nekaj resnično posebnega. Prednost dajejo zasebnosti. Potegnejo črto med osebnim in družabnim življenjem.

8. Počnejo stvari, ki jih obožujejo

Imajo veliko ciljev in sanj, ki jih uresničujejo in vedno počnejo nekaj, kar imajo radi. V svojem življenju so strastni in navdušeni nad učenjem novih stvari. Radi so produktivni, a ne zaradi drugih, ampak, ker to preprosto radi počnejo.

9. Ne zanima jih mnenje drugih ljudi

Ne živijo svojega življenja na podlagi družbenih standardov, ker imajo svoje. Točno vedo, da ne morejo ugajati vsem in njihov moto je: “Če me ne motiš, te ne bom motil.” Z ljudmi ravnajo tako, kot bi želeli, da oni ravnajo z njimi. Prepoznajo tudi svojo lastno vrednost. Toda kljub temu, da imajo svoja načela, vseeno poslušajo in upoštevajo mnenja svojih bližnjih.

10. Raje ostanejo samski, kakor da bi bili z nekom, ki ne deli njihovih vrednot

Odločijo se da bodo samski, dokler ne najdejo nekoga, ki razume njihove sanje in cilje. Želijo nekoga, ki jih izziva in nauči novih stvari. Pritegne jih oseba, ki ima velike sanje, kakor oni. Samski bodo, dokler ne najdejo nekoga, ki v njih ne vidi tekmeca, ampak partnerja. Na koncu dneva, recite njemu, njej, alfa osebnost:“Ne potrebujem te, si te pa ŽELIM.”

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.