2015 Skoda Fabia
Utrip mesta · mobilno

Nova generacija fabie bo zagotovo ena največjih premier oktobrskega salona v Parizu, z njo pa imajo pri Škodi smele načrte. Tretja generacija tega modela je shujšala za 65 kg, na izbiro pa bo sedem motorjev, dva menjalnika in tudi combi različica. Žal bo novinka izgubila športno RS, bodo pa bolj športno naravnanim še vedno na voljo monte carlo različice.

Tretja generacija modela, ki so ga prvič predstavili leta 1999, bo postavljena na modificirano PQ26 platformo, medosno razdaljo so ji raztegnili na 2.470 mm, vozilo pa je 31 milimetrov nižje in 90 mm širše od modela, ki se poslavlja. Prednji kolotek je prav tako pridobil in sicer 30 mm, zadnji pa še milimeter več. Prtljažnik bo po novem v osnovi sprejel za 330 litrov prtljage. V ponudbi bo še vedno tudi karavanska različica, ki se bo ponašala z 530-litrskim osnovnim prtljažnikom.

Teža se je v povprečju zmanjšala za 65 kilogramov, kjer osnovna različica (1.0 MPI) sedaj tehta vsega 980 kg.

Notranjost za zdaj ostaja neznanka, naj bi pa bilo kar nekaj vzporednic mofgoče potegniti z aktualnim rapidom spaceback, kakšno pa tudi s pred kratkim prenovljenim polom.

Kar se palete motorjev tiče, bo osnovo predstavljal prej omenjeni 1.0-litrski trivaljnik z 44 kW-, oziroma 55 kW moči, višje pa bosta še dve različici 1.2-litrskega TSI z 66-, oziroma 81 kW.

PREBERITE ŠE: Octavia RS – Jeseni na ceste zapelje škodina “super” octavia

Najbolj ekonomičen v ponudbi pa bo 1.4-litrski TDI greenline motor, ki bo razvijal 55 kW in bo v povprečju porabil le3,1-litra goriva in v ozračje izpustil 82 gramov CO2. V ponudbi pa bodo še drugi 1.4-litrski dzelski agregti z 66-, oziroma 77 kW največje moči.

V osnovi bo menjalnik petstopenjski ročni, pri bolj zmogljivem 1.2-litrskem TSIju bo dobil še prestavno razmerje več, proti doplačilu pa bo tega zamenjala DSG avtomatika, ki bo na voljo tudi pri najbolj zmogljivi dizelski opciji.

Fabia tretje generacije pa naj bi izgubila športno RS različico in sicer zaradi slabe prodaje pri aktualni generaciji. So pa bile pred časom dokaj glasne govorice, da naj bi športno naravnanim kupcem, še naprej na voljo monte carlo različice, ki pa so se prodajale presenetljivo dobro. Češki mediji poročajo tudi o osnovnih cenah, ki naj bi se na domačem tržišču pričele pri 8.950 evrih, nekaj podobnega lahko pričakujemo tudi pri nas.

Podoba nosu (in tudi prednjih svetil) bo pričakovano oglata, še vedno pa pogrešamo LED dnevne luči. Proti doplačilu si bodo kupci sicer lahko omislili tudi biksenonske luči, ne pa tudi FUL led, ki jih "sestrski" polo le premore.Odpri galerijo

unsw_solar_sunswift_record_run Avstralski študentje naredili električno vozilo, ki prekaša Teslo S IMG_0657 Test: Citroën C5 CrossTourer – Gospod iz Toskane Saleen1 Saleen foursixteen – najbolj zmogljiva, a še vedno EKO, tesla do sedaj 2163cc-confederate-x132-hellcat-speedster-yours-for-65000-photo-gallery_3 X132 hellcat speedster – karbonski motoristični koktejl, vreden 65 tisoč zelencev ·