IMG_3197
Utrip mesta · mobilno

Škodo octavio scout večina pozna kot terensko različico octavije, ki se od ostralih na zunaj razlikuje v nekoliko višji odmaknjenosti od tal, dodanih terenskih ojačitvah in nekoliko boljše opreme od octavijinega povprečja. Takšna je tudi sedaj, saj je terenska novinka dobila pričakovano terensko zabelo, ki jo vizualno (dovolj) loči od ostalih octavij.

Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci iz eloksiranega aluminija. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout so tudi 17 palčna lita platišča in pa električna poklopljiva stranska ogledala.

Že v osnovi veliko opreme

Tudi v notranjosti  so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise različice na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.

PREBERITE ŠE: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”

O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.

Za četrtino večja priklopna obremenitev

Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako višje pa je tudi sedenje, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, ki skupaj z elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg in je za 25 odstotkov višja od tiste prej.

En bencinski, dva dizelska motorja

Pri motorjih so na izbiro trije motorji in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW in serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.

Cene se pričnejo pri 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, za zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.

Odpri galerijo
cover-3d-strati Prvi avtomobil izdelan s 3D tiskalnikom – Strati #3dprint IMG_3348 Citroën C1 – mestni malček z nasmejanim obrazom in velikim srcem Matchless X Reloaded Matchless Model X – klasični “low rider” motocikel z modernim twistom IMG_2976 Ford – tourneo in transit courier sta fordova velikoprostorna dvojčka ·