fbpx

Skrajno nenavadne stvari, ki ponekod veljajo za privlačne

Monoobrv

Lepotni ideali so povezani z našo kulturo, kar pomeni, da so predstave o tem, kaj je zapeljivo, zelo različne. Sestavili smo seznam skrajno nenavadnih stvari, ki se jim v naši kulturi izogibamo, drugje pa so lepotni ideal.

Kakšne nenavadne stvari ponekod veljajo za simbol lepote?

Krivi zobje (Japonska)

Na zahodu častimo ravne zobe, poravnane v nesporno naravnano črto. Na Japonskem pa je zgodba popolnoma drugačna. Krivi zobje ali po njihovo yaeba so pravi lepotni ideal. Mnoga dekleta obiskujejo zobozdravnika, ki jim pomaga zobe postaviti v želeno formacijo.

Debelost (Mavretanija)

V Mavretaniji morajo biti dekleta obilnejša.
V Mavretaniji morajo biti dekleta obilnejša.

V Mavretaniji fitnes zvezde ne bi imele nobene možnosti dobiti moškega. Debelost je tam namreč kraljica lepotnih idealov. Mnogi starši svoja dekleta pošljejo v posebne kampe, kjer pojejo do 16.000 kalorij na dan.

Svetla polt (Kitajska, Tajska)

Na Kitajskem in Tajskem svetla polt velja za resničen ideal lepote.
Na Kitajskem in Tajskem svetla polt velja za resničen ideal lepote.

Na Kitajskem in Tajskem svetla polt velja za resničen ideal lepote. Mnogi so s tem tako obsedeni, da na plaži zakrijejo vsak milimeter svojega telesa, vključno z obrazom. Malo nepriročen lepoten ideal, glede na visoko količino sončnih dni v teh dveh državah.

Dolg vrat (Burma)

Ena izmed regij v vzhodni Burmi se je v preteklosti imenovala “država ženskih žiraf”.  Ime se nanaša na pleme Kayan, kjer si ženske umetno podaljšujejo vrat. Bolj kot ima ženska dolg vrat, lepša naj bi bila.

Ženske si vrat umetno podaljšujejo s posebnimi obroči.
Ženske si vrat umetno podaljšujejo s posebnimi obroči.

Monoobrv (Tadžikistan)

V določenih regijah Tadžikistana je monoobrv znak lepote. Dekleta, ki jih narava ni obdarila s tem veseljem, si monoobrv preprosto narišejo.

Monoobrv
Monoobrv

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.