Člana žirije Anže Herbst in Aljoša Bagola sta čestitala zmagovalcu.
V zraku · buzz buzz

Najbolj priljubljeni zeliščni liker navdušil z omejeno serijo 10.000 steklenic v osveženi podobi. Na lovu za novo kreativno rešitvijo je sodelovalo izjemno število mladih oblikovalcev, ki so ustvarili navdihujoče rešitve za priložnostno etiketo priljubljene grenčice. Strokovna žirija je za zmagovalca izbrala Domna Kalina, ki je postal prvi Slovenec, ki je preoblekel steklenico najbolj znanega zeliščnega likerja na svetu. Omejena serija bo na prodajnih policah od 23. marca naprej.

Najbolj znani zeliščni liker je na družabnem dogodku v Ljubljani na ogled postavil prve steklenice omeje serije. Gre za 10.000 steklenic, katere krasi kreativna rešitev Domna Kalina, ki je na minulem oblikovalskem natečaju najbolj navdušila strokovno žirijo. Zmaga ni bila lahka, saj je imela žirija, pod vodstvom Anžeta Herbsta iz G3 Spirits, zahtevno nalogo. Oblikovalske presežke so izmed 200 prijavljenih del izbrali Tjaša Kokalj, modna poznavalka in manekenka, Sašo Radović, art direktor in Aljoša Bagola, kreativni direktor. Po besedah slednjega bi lahko izpostavili vsaj pet ustvarjalcev, ki so dosegli zelo visok kreativni standard in si zagotovo zaslužijo dodatne pozornosti. »Tovrstni natečaji so hvaležni za pregled ustvarjalnega utripa na sceni« je še dodal Bagola.

Žirija je v oblikovalski rešitvi Kalina, ki je sicer študent arhitekture, prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Žirantka, Tjaša Kokalj je o zmagovalnem delu povedala, da gre za podobo, ki je »netipična, nevsiljiva pa vendar z vsemi obveznimi komponentami, ki govorijo o zeliščnem likerju.«

Na ogled najboljših deset del

Zbrana oblikovalska srenja in znani medijski obrazi so si z zanimanjem ogledali razstavo najboljših desetih del, ki se jim je uspelo prebiti v finalni izbor. Družabni dogodek v ljubljanskem LP baru je minil v kreativnem duhu, saj so se imeli mladi oblikovalci priložnost družiti s številnimi pretkanimi mački iz oblikovalskega sveta.

Nova podoba je všeč tudi oblikovalki čevljev Alji Novak Viryent: ki je prav tako sodelovala na oblikovalskem natečaju. “Super je. Zdi se mi zelo inovativna, moderna, sodobna, takšna za današnji čas,” nam je dejala Alja, ki bi grenčico prepoznala po steklenici in podobi jelena.

Na prodajnih policah od 23. marca

Zmagovalec natečaja se je veselil zmage. “Občutki so res super! Najbolj sem se veselil, da bom videl končni izdelek na steklenici in prodajnih policah.” nam je povedal Domen Kalin. Študent arhitekture se je na natečaj prijavil, da bi se malo zamotil med študijem. “To je bil eden redkih natečajev pri nas in prijavil sem. Zmaga me je prijetno presenetila, saj je bil to moj prvi profesionalni natečaj,” je še dodal. In kje je dobil idejo za dizajn? “Kot bodoči arhitekt veliko delam s črtami, blizu pa mi je tudi minimalizem. Iz tega sem dobil idejo,” nam je povedal Domen, ki tudi sicer po kultni grenčici rad poseže.

Prve tri nagrajence sedaj čaka izlet in ogled tovarne zeliščnega likerja v mestu Wolfenbüttel ter obisk prestolnice nočnega življenja Berlin. Vsi ljubitelji kultne grenčice pa lahko svojo najljubšo pijačo v omejeni seriji na prodajnih policah najdejo še pred velikonočnimi prazniki.

Ujemajoči se tatuji Ujemajoči se tatuji parov, ki verjamejo v večno ljubezen Japonska umetnost - Yuken Teruya Japonska umetnost: Izrezovanje dreves iz časopisov Cheetah Platt in Rhiann Woodyard potujeta po svetu. Par, ki potuje po svetu se namerava poročiti na šestih kontinentih Gumijasti falični bonboni izpod prstov Dicks by Mail. Dicks By Mail pošilja gumijaste penis bonbone