IMG_8941
Utrip mesta · mobilno

Slovenci imamo poleg clia zelo radi tudi VW predstavnika B-segmenta, o čemur pričajo tudi tržni rezultati zadnjih let, če ne kar desetletij. Oblikovne spremembe so pričakovano diskretne, več sprememb je očem skritim. Predvsem pri napredni tehniki, kjer kot prvi segmentu dobiva LED luči, radarski tempomat in sistem prilagodljivega podvozja

Oblikovne spremembe so glede na značko na nosu pričakovano diskretne, obsegajo pa spremenjene prednje luči, masko motorja, več kroma na nosu vozila, predrugačene meglenke, zadnje luči in odbijač, po novem pa tudi opcijo LED žarometov, ki v tem segmentu veljajo še za čisto eksotiko.

V notranjosti potnike pozdravijo nova oblazinjenja in drugačne vratne obloge, pred voznikom pa so sedaj novi merilniki obrobljeni s kromom. Nov je tudi volanski obroč, katerega osrednji del je obdan s klavirsko črnino. Drugačna so tudi stikala klimatske naprave, ki je sedaj od drugega paketa dalje avtomatska, nad njo pa je nov zaslon informacijsko zabavnega sistema velikosti od 5- pa do 6,5 palcev. Še več novosti pa je na področju napredne tehnike in asistenčnih sistemov. Vedno del serijske opreme je namreč po novem sistem večnaletnega zaviranja, na seznamu doplačil pa najdemo tudi ACC radarski tempomat, prilagodljivo podvozje sport select (nižje za 15 mm), sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, vzvratna kamera in pa sistem za samodejno parkiranje – park pilot.

Med posebnostmi velja izpostaviti tudi nov infotainment sistem – mirror link, na katerega lahko prek telefona prenesete aplikacijo think blue trainer, prek katere potem zelo enostavno merite in nadzorujete vožnjo in s tem porabo.

Osnovni paketi opreme so tako kot prej trije: trendline, comfortline in highline, kot rečeno drugi že pomeni auto AC, od začetka pa je na voljo audio naprava, mali električni paket, daljinsko centralno zaklepanje, ESC in štiri varnostne blazine. Paket highline pa k temu doda še dodatno zatmenjena stekla od B-stebrička dalje, 16″-lita platišča, meglenke s funkcijo osvetljevanja ovinkov in pa paket conncetivity (AUX, USB in bluetooth).

Pri motorjih večjih sprememb ni, so pa vsi agregati sedaj čistejši in tudi že ustrezajo Euro6 normativom glede izpuhov. Na bencinski strani najdemo agregate velikosti 1,0-, oziroma 1,2-litra in moči od 55- do 81 kilovatov, na dizelski pa dve različici 1.4 TDI z 55- in 66 kilovati moči. Menjalnik je v osnovi pet ali šest stopenjski ročni, pri TSI in TDI agregatih pa lahko kupec dobi tudi prestavno avtomatiko DSG.

Jeseni pride na trg še različica bluemotion, kakor tudi športni GTI, ki naj bi malenkostno pridobil na moči (5 ali 10 dodatnih KM). Cene se pričnejo pri 12.218 evrih na bencinski (1.0 trendline) in 15.779 evrih na dizelski strani (1.4 TDI 66 kW comfortline), ponuja pa uvoznik popust na vse različice v višini od 1.500 do 2.000 evrov ter še dodatnih 800 evrov pri financiranju.

Odpri galerijo
Volvo-XC90-Interior-1 Volvo razkril notranjost svojega terenskega paradnega konja XC90 bmw-concept-roadster-motorcyle-019-1 BMW roadster – revolucija cestnih motorjev Lamborghini-5-95-Zagato_3[2] Zagato za zbiratelja izdelal unikatnega lamborghinija 5-95 cover-google-car Google predstavil prvi avtomobil, ki vozi popolnoma samostojno ·