fbpx

Snapchat dismorfija: najstniki se odpravljajo na operacije, da bi dosegli videz Snapchat filtrov

Najstniki se odpravljajo na operacije, da bi dosegli videz fantazijskega sebe na najljubših Snapchat filtrih.

Obsedenost z družbenimi omrežji, fotografijami in prikazovanjem idealnega sebe je pokazala zobe v pravem smislu besede, saj se najstniki odpravljajo na plastične operacije, da bi dosegli videz svojih najljubših filtrov. V kakšnem svetu živimo?

Obsesija s sodobno tehnologijo in vsem tistim, kar nosi s seboj, je začela vse bolj močno vstopati v našo podzavest. Plastična kirurginja dr. Neelam Vashi je skovala izraz ‘snapchat dismorfija’, zaskrbljujoč trend mladostnikov, ki želijo s plastično operacijo doseči videz, kot ga imajo na svojih najljubših Snapchat filtrih.

Mladostniki želijo doseči videz filtrov.
Mladostniki želijo doseči videz filtrov.

V nedavno objavljenem članku o filtrih in urejanju fotografij, ki so postali norma, ki spreminja razumevanje lepote ljudi po svetu, je ugotovila, da z uporabo funkcij za urejanje fotografij na Instagramu, s filtri na Snapchatu in Facetunu posamezniki ‘posnemajo’ posvetovanje s plastičnimi kirurgom – v trenutku spremenijo obliko svojega obraza, videz pričeske, zob …

Mladostniki, kot piše, s seboj na kirurške posvete prinašajo fotografije, posnete pod določenim koti ali razsvetljavo.  Gre za slike, ki so nerealne, saj pacientom postavljajo nerealna pričakovanja, ker želijo doseči fantazijsko različico samih sebe.

Kaj želite pri sebi spremeniti?
Kaj želite pri sebi spremeniti?

Zmožnost, da ‘spremenimo sami sebe’, je postala nov način, kako pristopiti k operaciji. Vashi pravi, da je bila pred popularnostjo sebkov najpogostejša pritožba tistih, ki so želeli poseg rinoplastike, grba na nosu. Danes pa je naraščajoče zanimanje za ‘popravljanje’ asimetrije nosu in obraza, skupaj z rinoplastiko in presaditvami las, ki so priljubljene zahteve za izboljšanje videza.

Dodatne Informacije

Več infromacij:
jamanetwork.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.