fbpx

Zbogom, gola dekleta! Revija Playboy marca 2016 ukinja nagice!

Playboy bo pomahal v slovo golim fotografijam

Pri reviji Playboy ukinjajo svoj zaščitni znak- gole ženske. Pomembno odločitev je sporočil sam oče Playboya Hugh Hefner, ki mu je idejo prinesel eden od odgovornih urednikov, Cory Jones, med moškimi od danes verjetno najbolj osovražen človek na svetu. Odločitev bo stopila v veljavo marca 2016. Brez skrbi, dekleta ostajajo, provokativna in seksi, le gola več ne bodo. Si s tem Playboy žaga vejo na kateri sedi? Je Playboy brez golih punc sploh še Playboy?

Revija Playboy, ki izhaja od leta 1953, z marcem 2016 prvič v zgodovini ukinja gola dekleta. S pojavom golih fotografij na spletu se je namreč izgubila vrednost tovrstnih fotografij, saj niso več vroče blago kot so bile nekoč. Splet je tudi kriv, da je število izvodov drastično upadlo. V zlatih časih kot so bila 70. leta je Playboy natisnil tudi 5,6 milijona izvodov, danes pa se je številka stopila na 800 tisoč. Kljub temu gre reviji Playboy relativno dobro, saj je večina podobnih vročih tiskanih medijev medtem že potonila, tudi številne najbolj znane revije pa bolj kot ne zgolj še vegetirajo.

PREBERITE ŠE: Fotograf s fotografij odstranil pametne telefone, da je pokazal, kako obsedeni smo z njimi

Revija Playboy bo z marcem goloti pomahala v slovo.
Revija Playboy bo z marcem goloti pomahala v slovo.

Z ukinitvijo golih fotografij se zapira ”gola” doba, ki jo je odprla naslovnica z Marilyn Monroe, a razgaljene ženske v erotičnih pozah v Playboyu ostajajo. Gre za pomembno odločitev, s prenovo pa se Playboy, ki je pred desetletji rušil tabuje, prilagaja 21. stoletju, kjer pornografske revije nimajo več komercialne vrednosti in moči šokiranja. Si s tem Playboy žaga vejo na kateri sedi? Če odstranijo goloto, kaj sploh še ostane?

Hugh Hefner se odpoveduje tistemu, kar mu je prineslo denar in večno slavo. Se je s tem ustrelil v nogo?
Hugh Hefner se odpoveduje tistemu, kar mu je prineslo denar in večno slavo. Se je s tem ustrelil v nogo?

Prva izdaja Playboya:

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.