fbpx

Svetovno znani logotipi, ki imajo skrivni pomen

Svetovno znani logotipi, ki imajo skrivni pomen

Logotip je obraz znamke, zato je toliko bolj pomembno, da podjetje izbere učinkovit simbol, ki ga bomo potrošniki vedno in povsod prepoznali ter mu podzavestno zaupali. In ta znana podjetja so ustvarila logotipe, ki jih pozna cel svet, njihov pomen pa je zavit v tančico skrivnosti, ki jo bomo razvozlali.

Ob pogledu na dobro oblikovan logotip, se v naši glavni sproži kopica asociacij, povezanih s storitvami, ki jih podjetje ponuja. Zato ni čudno, da oblikovalci porabijo veliko časa, preden ustvarijo preprost logotip, ki si ga zlahka zapomnimo. Če ta skriva skrito sporočilo, pa je še toliko zanimivejši.

Večina med nami ne ve, kakšen je pravi pomen določenih logotipov, mnogi med njimi pa imajo globoko zakoreninjen skrivni pomen, ki ga bomo v nadaljevanju razvozlali.

TripAdvisor

TripAdvisor
TripAdvisor

Ameriška spletna stran TripAdvisor je platforma, ki je turistom olajšala potovalno izkušnjo – tam lahko najdete hotele, restavracije in številne druge zanimovsti, ki bodo olajšale vašo izbiro.

Na logotipu TripAdvisorja je sova, ki naj bi simbolizirala znanje in modrost. Posebej zanimive so njene oči, obarvane v zeleno in rdečo barvo, ki predstavljajo odločitev, ki jo bo sprejel posameznik: rdeča luč – ne; zelena luč – da.

Mastercard

Mastercard
Mastercard

Mastercard, mednarodni sistem plačevanja, naj bi v svojem logotipu vključil psihologijo barv. Rdeča barva naj bi predstavljala strast, pogum in akcije, ki vas veselijo. Rumena naj bi simbolizirala blaginjo.

Pri Mastercardu tako verjamejo, da so tovrstne vrednosti ključne za vse tiste, ki želijo obogateti in se, kot je na logotipu prikazano, srečajo na pol poti.

National Geographic

National Geographic
National Geographic

National Geographic je priljubljena revija, ki jo lahko najdemo v 171 državah (priljubljen pa je tudi njihov televizijski program), je v svojem logotipu uporabila rumeni pravokotnik. Predstavljal naj bi vrata, ki so odprta za svet znanja o naravi, znanosti in kulturi. Rumena barva naj bi simbolizirala sonce, ki je vir energije in moči.

Haribo

Haribo
Haribo

Haribo je zaslovel z gumijastimi medvedki, ki jih nimajo radi le otroci, temveč tudi starejše generacije. In ustanovitelj podjetja naj bi sam prišel na idejo, da ime podjetja poimenuje po kombinaciji črk svojega imena in rojstnega kraja (Bonn).

Združil je prvi in drugi črki svojega imena, priimka in kraja rojstva. Tako naj bi nastal HA + RI + BO.

Mozilla Firefox

Mozilla Firefox
Mozilla Firefox

Svetovno znan brskalnik Mozilla Firefox ima v svojem logotipu lisico, ki objema Zemljo. No, vsi smo verjeli, da je lisica, a domnevno gre za rdečo pando. Firefox pa naj bi bil angleški prevod iz kitajščine za rdečo pando.

S tem logotipom naj bi želeli pokazati, kako edinstveni so sami oziroma te živali, ki med drugim sodijo na seznam ogroženih vrst. Leta 2010 naj bi podjetje celo posvojilo dve rdeči pandi.

Amazon

Amazon
Amazon

Amazon, platforma za spletno nakupovanje, je v svojem logotipu združila zanimiva skrivna sporočila, na katera so pozorni le redki.

Rumena puščica, ki se razteza od A do Z, simbolizira, da na njihovi spletni strani kupite vse od A do Z. Puščica predstavlja tudi nasmeh, in sicer smejalno jamico, ki simbolizira zadovoljstvo potrošnikov z Amazonom.

Adidas

Adidas
Adidas

Adidas je priljubljen ponudnik športne opreme, ki v svojem logu ima že od nekdaj tri črte. Četudi so logotip nekoliko posodobili, je pomen ostal isti. Črte naj bi simbolizirale goro, ki je ovira in izziv, s katerima se bo soočil čisto vsak športnik.

AirBnb

Tudi AirBnb, znana spletna turistična platforma, je skrbno načrtovala svoj logotip. Ta ima namreč globlji pomen, kot se zdi.

Logotip sestoji iz štirih elementov. Znotraj trikotnika je glava, ki predstavlja osebo in znak za lokacijo, kamor oseba potuje. Narobe obrnjen trikotnik predstavlja srce, vsi znaki skupaj pa predstavljajo črko A kot A v AirBnb.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.