fbpx

Tesla je tudi uradno najvrednejše avtomobilsko podjetje na svetu

Tesla je presegla Toyoto na prvem mestu in postala najdragocenejša blagovna znamka oziroma proizvajalec avtomobilov na svetu. Kot poroča strokovni medij Visual Capitalist, je Tesla pod vodstvom Elona Muska trenutno ocenjena na kar 183 milijard dolarjev. Toyota na drugem mestu pa ji sledi s 176 milijardami dolarjev.

Šele na tretjem mestu in za manj kot polovično vrednost sledi skupina Volkswagen, ki naj bi bila vredna po poročanju Visual Capitalist nekje 84 milijard dolarjev. Sledita pa še Honda in Daimler, ki zaokrožujeta prvo peterico s 45 milijardami dolarjev.

Tesla - najvrednejše podjetje (Photo: Visual Capitalist)
Tesla – najvrednejše podjetje (Photo: Visual Capitalist)

Tesla je v neverjetnem zaletu saj povečuje svojo vrednost in jo je le od lani povečal za 375 odstotkov. Podjetje je tako vredno več kot koncerna Ford in GM skupaj. Visual Capitalist poudarja tudi, da je Tesla v letu 2019 prodal skupaj več avtomobilov kot dvoje prejšnjih let skupaj.


Velik razlog, da Teslina vrednost še naprej tako strmo narašča, je povečanje njegove proizvodne zmogljivosti. Medtem ko podjetje ostaja konstatno pri odpiranju novih tovarn v ZDA, se globalno širi z novimi megatovarnami, ki nastajajo tako v Evropi – Berlinu, kot tudi v Aziji – Šanghaju.

Musk in Tesla se v letu 2020 osredotočata v pripravo proizvodnje električnih poltovornjakov. A glej ga zlomka – niso edini. Prav enak cilj si je zastavila tudi rivalska družba za električna vozila Nikola. Ta še nikoli ni izdelala vozila, a se njena vrednost ocenjuje na kar 24 milijard dolarjev. Vse to dokazuje, kako zelo pomembna je elektrifikacija voznega parka v globalnem pogledu.

Za več o Tesli in njenem vrednotenju v višini 183 milijard ameriških dolarjev sledite mediju Visual Capitalist – preko te povezave!

Dodatne Informacije

Več informacij:
visualcapitalist.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.