fbpx

Drugi ti zavidajo: znaki, da si neverjetno karizmatična oseba

Drugi ti zavidajo: znaki, da neverjetno karizmatična oseba

Karizmatične osebe imajo ‘tisto nekaj’, česar navadni ljudje nimajo – takšne osebe naj bi doživljale močna čustva in bile imune proti vplivom drugih močnih osebnosti. Zakaj so takšne in kaj se skriva v njihovi ‘duši’?

Samostalnik karizma ima pozitivno konotacijo v naši družbi, saj velja za lastnost, ki si jo želi imeti čisto vsak. Vendar je z njo isto kot z barvo oči – morda ste se rodili rjavooki, želite si biti modrooki. Jo pač imate ali nimate.

Znaki, da si neverjetno karizmatična oseba …

Kažete svoja čustva. Radi pokažete, kakšni ste zares, ne glede ne to, koliko dolgo poznate osebo. Ne olepšujete stvari, temveč iskreno pokažete, kako se počutite. Ne zanima vas, kaj si mislijo ljudje o vaših čustvih.
Mar vam je. Obstaja veliko stvari, ki vas osrečujejo, a veliko je tudi takšnih, ki jih prezirate. Če imate določeno stvar radi, ste zelo strastni. Ne poznate ‘sredine’, temveč nekaj ljubite ali sovražite.

Kažete svoja čustva.
Kažete svoja čustva.

Borite se brez omejitev. Ko vzljubite določeno stvar, se zanjo bodite do konca, brez omejitev. Pametno in strastno se lotite določene situacije, vendar niste agresivni.
Prepričljivi ste. Govorite zelo natančno in prepričljivo. Poveste tisto, kar dejansko mislite. Dober govornik ste, vendar vam je bolj pomembna vsebina kot besede.

Radi imate smiselne pogovore.
Radi imate smiselne pogovore.

Radi imate smiselne pogovore. Pogovori o vremenski napovedi, tekmi ali nadaljevanki vas ne zanimajo. Želite najti sogovornika, s katerim boste imeli konkreten pogovor. Filozofija, psihologija, umetnost družba – to so teme, o katerih želite govoriti.
Iskreni ste. Zelo direktni ste in ne izgubljate časa na neumnostih. Ko imate kaj za povedati, to tudi naredite, ne glede na to, ali je pozitivno ali negativno.

Ste torej karizmatična oseba ali ne?

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.