cover2
V zraku · buzz buzz

Embalaža je velikokrat prvi stik kupca z znamko in ker prvi stik velikokrat odloča, proizvajalci vanjo skozi dizajn polagajo veliko upanja in ji hkrati nalagajo veliko breme. Nekaterim embalažam ga uspeva nositi, drugim ne, potem pa so tu izdelki, ki so zapakirani v interaktivne embalaže, embalaže, ki so prerasle funkcijo platna za estetski dotik. Ne samo da so lepe na pogled, tudi zabavne in bolj uporabne so. Preverite nekaj najboljših.

Interaktivna embalaža je odličen način kako izdelek narediti bolj zabaven, bolj zapomnljiv in včasih celo bolj uporaben. Embalaže, ki jih boste spoznali v nadaljevanju torej niso ”plehke”, saj so presegajo svoj osnoven namen in sodelujejo z uporabnikom. Nekaj jih je bilo dejansko uporabljenih, spet druge so ostale zgolj na idejni ravni.

PREBERITE ŠE: Embalaža prihodnosti: biorazgradljivo pakiranje hrane podjetja Tomorrow Machine

Embalaža za meso z indikatorjem svežine.Odpri galerijo
afghani-skater-girls 2 Fotoserija: Afganistanske deklice na svojih skejtih PicMonkey Collage Zaroka – kako gredo na kolena inovativni moški Kaj dolžina prstov pove o tebi? Kaj o vaši osebnosti pove dolžina prstov na vaših rokah? Tima razglasil 100 osebnosti leta 2015 na svetu. Kanye West med 100 najvplivnejšimi ljudmi na svetu po izboru revije Time #2015 · ·