thehangover1_bluraywellneverforget_hd
Utrip mesta · zdravje & lepota

Alkoholni maček je hudič! Ampak, dragi žurerji, ne skrbite, tukaj je 7 načinov, kako pozdraviti alkoholnega mačka, ki jih je podprla znanost!

Oseba, pri kateri se pojavi alkoholni maček, se počuti slabo, obhaja jo slabost, bruha, ima glavobol, omotico, drisko, je utrujena, motita jo zvok in svetloba. Kako najhitreje pozdraviti alkoholnega mačka? Najhitreje ga bomo pregnali z obilnim zajtrkom, veliko tekočine in počitkom. Ne verjamete? Preberite 7 enostavnih znanstveno dokazanih načinov, kako pozdraviti alkoholnega mačka, ki jih je podprla znanost!

1. OMEJITE VNOS ALKOHOLA

Najboljši način, kako pozdraviti alkoholnega mačka, je preventiva, torej pitje v omejenih manjših količinah oziroma pitje brezalkoholnih pijač. Zanimivo je, da naj bi imelo od 75 do 80 odstotkov ljudi mačka že samo, če spijejo le eno ali dve alkoholni pijači. Na koncentracijo alkohola v krvi  namreč vpliva več dejavnikov: koliko in kako hitro oseba pije, katere pijače pije (močne alkoholne pijače in peneče se hitreje vsrkajo v kri), ali pije na prazen želodec (hrana v želodcu upočasni vsrkanje alkohola), telesna višina in teža (čim manjša in lažja je oseba, tem večja je količina alkohola na kilogram telesne teže) … Pijte počasi, po požirkih in nikoli na prazen želodec.

2. IZOGIBAJTE SE PIJAČAM, KI VSEBUJEJO DODATKE

Alkoholni maček naj bi bil pri pivcih rdečega vina večji kot pri pivcih belega vina ali piva. Na splošno naj bi temne žgane pijače vsebovale več kemikalij, ki mačka samo poslabšajo. Gazirane pijače prav tako pospešijo absorpcijo alkohola v telo.

3. DOBER ZAJTRK

Mačka povezujejo z nizkim krvnim sladkorjem oziroma hipoglikemijo, zato naj bi bil bolj intenziven pri ljudeh, ki imajo nizek krvni sladkor. Hipoglikemija namreč povzroči glavobole in slabotnost. Kako pozdraviti alkoholnega mačka? Z bogatim zajtrkom. Zajtrk naj vsebuje ogljikove hidrate. Ti naj bodo polnovredni, da bodo na naraven način dvignili raven krvnega sladkorja. Zraven poskušajte pojesti še čim več živil, ki vsebujejo veliko mineralov, vitaminov in antioksidantov, predvsem sadje in zelenjavo.

4. PRIVOŠČITE SI DOVOLJ SPANCA

Spanje je najboljši način, da premostite čas, ki ga telo potrebuje, da izloči alkohol. Vaša utrujenost ni povezana le s pomanjkanjem spanja. Alkohol namreč vpliva na možgane in normalen ciklus spanja. To pomeni, da velik del vašega spanca dejansko ni deloval obnovitveno in krepčilno.

5. PIJTE DOVOLJ VODE

Alkohol ima dehidracijski učinek. Zato si med pitjem občasno privoščite kozarec mineralne vode, ki pomaga pri pomanjkanju mineralov, navadno vodo ali razredčen sadni sok. Kadar telo ne dobi dovolj tekočine, začne vodo črpati iz organov v telesu, tudi iz možganov. Možganske celice se zaradi pomanjkanja vode skrčijo, kar občutimo kot glavobol. Če vam ne bo preveč slabo, naj bi namesto vode pred spanjem popili mleko; tako naj bi povečali količino tekočine v telesu in zvišali nivo krvnega sladkorja.

6. POPIJTE KOKTAJL VIRGIN MARY

Čeprav nekateri prisegajo na prakso, da je za mačka najboljše zdravilo Bloody Mary, to dejansko ni najboljša rešitev. Najbolje je, da vodko izpustite – in spijete Virgin Mary, ki je prav tako učinkovit koktajl, ko morate pozdraviti alkoholnega mačka.

Sestavine

  • 9 žlic paradižnikovega soka
  • 2 žlici limoninega soka
  • 7 kapljic worcesterske omake
  • 3 kaplje tabaska
  • ščepec sveže mletega popra

Priprava
Sestavine zmešamo z ledom in prelijemo v kozarec.

7. PROTIVNETNA ŽIVILA

Alkohol je eden izmed največjih povzročiteljev vnetnih procesov v telesu. Alkoholni maček naj bi tako pomagalo blažiti  uživanje ingverja, rdečega ginsenga in kaktusa. Ne pričakujte, da bo maček po njihovi zaslugi čudežno izginil, bodo pa pomagali pri lajšanju. Ingver in kumina sta starodavni zdravili za želodčne težave in naj bi pomirili razdražen želodec, hkrati pa telesu hitro povrnili energijo. Preprosto ju dodajte zelenemu čaju. Priporočljivi so tudi kokosova voda, pomarančni sok ali limonada, ki vas bodo napolnili z vitamini!

Srečno okrevanje! Naslednjič pa po pameti! :)

Lutka Emma To si ti čez nekaj let: lutka Emma opozarja, kako škodljiva je lahko slaba drža matheus-ferrero-JyFj6pyt-_k-unsplash Kako hitreje zaspati in kako spati bolje? shutterstock_403536145 5 minut za vajo plank! In do poletja se bo zgodilo tole! kelly-sikkema-IE8KfewAp-w-unsplash To so prava leta za materinstvo! Je ugotovila znanost! · · ·